wel of niet kdv?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by caroline16, Nov 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

ik zit in een dilemma..
    ik wil graag wat verdienen, heb nu een uitkering, maar zou meer willen..
    maar dan moet ik gaan werken! mijn dochtertje is nu 2 maanden oud, en ik vind het zo zielig om haar naar het kdv te doen..

wat zouden jullie doen?
    en wat zijn de kosten voor een kdv, hoe doen ze dat?

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Ik heb geen ervaringen met KDV omdat mijn kindje naar de oma's gaat als ik werken ben.
    Maar mijn neefje en nichtje gaan wel die hebben het er prima naar hun zin!
    Het is alleen niet zo ons ding,ik heb mijn kindje gewoon liever bij bekende en vertrouwde mensen waar hij volop aandacht krijgt.
    (wil niet zeggen dat dat op KDV is...en ook dat zal weer andere voordelen hebben)maar ik vind het heerlijk zo!
    Qua kosten krijg je als ik het goed heb het meeste van vergoed...maar dat weet ik niet precies...eens googlen anders?

Succes met het maken van je keuze!

Liefs Debbie

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja, bij mijn oudersk an het niet, die werken allebei.. en schoonmoeder kan ook niet, woont te ver weg..

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja das is het idd moeilijk...maar waarom twijfel je over KDV?

5. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland