Wel of niet? Kijk even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ikke2014, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Ik zit gewoon aan de pil maar heb de laatste dagen last van rare kwaaltjes en als ik dat dan tegen mensen zeg dan zeggen ze je bent toch niet zwanger?!

Mijn kwaaltjes zijn:
    Misselijk, emotioneel huilen bij alles, lage rugpijn, veel plassen, steken in mijn rechter onderbuik.

Dus vanmorgen toch maar even een testje gedaan voor de zekerheid.
    1.jpg

GetAttachment.jpg

1 is dicht en de 2de is opengebroken. Is dat een overloopstreek of een dikke vette zwangerschapsteep?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die zit er bijna altijd, is ophoping van kleurstof en telt niet. de streepjes worden machinaal erop gezet in een vaste afstand, dus kunnen ook niet verschuiven

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Inderdaad een ophoping, een streepje hoort meer naar links te staan en niet zo dik

4. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Dan doet mijn lichaam gewoon een beetje raar.

Aan de enne kant fijn aan de andere kant jammer. Ik zit nog midden in mijn opleiding dus eigenlijk heb ik er nog geen tijd voor. Maar ik wil het ook zo graag!! Eerst even mijn opleiding afmaken en dan gaan we stoppen met de pil.

5. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan het helaas niet goed zien op de foto's

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze test is inderdaad negatief. Je bent niet zwanger.

Mits je de pil niet vergeten bent ofzo, denk ik ook dat de kans klein is trouwens dat je wel zwanger bent.

Symptomen zeggen trouwens totaal niet veel hoor. Kan ook zijn dat je daarop let doordat je wel graag zwanger wilt zijn. Temeer je schrijft "maar ik wil het zo graag!"

Men denkt altijd maar wat te moeten voelen als je net zwanger bent, maar dat hoeft helemaal niet. De meeste vrouwen voelen juist niks in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn (terwijl ze in de maanden dat ze niet zwanger waren, juist van alles bleken te voelen).

Je kunt over een paar dagen nogmaals testen. Weer negatief, dan echt niet zwanger. En dan aftellen naar de datum waarop je met de pil gaat stoppen (al zal dat nog even duren?)?

Overigens probeer je al sinds vorig jaar april (of nog eerder gezien je berichtjes) zwanger te worden? Hoe zit dat nu eigenlijk?

7. Ikke2014

Ikke2014 Lid

29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Ik ben inderdaad een periode gestopt geweest met de pil omdat we toen graag zwanger wilde worden. Maar toen werd mijn vriend ziek en wisten we niet wat het was dus braken onzekere tijden aan. Dus toen hebben we besloten onze kinderwens in de ijskast te zetten en ben ik weet begonnen met de pil.

Nu weten we sinds kort dat hij narcolepsie heeft en ik moet nog 1 jaar naar school. Dus nu hebben we besloten even te wachten totdat ik klaar ben met mijn opleiding zodat ik me het laatste jaar op mijn examens kan richten. Maar dat maakt dat nog niet dat de kinderwens weg is die is zeker nog aanwezig alleen moet het nog heel even wachten.

Dat ik nu nog niet zwanger ben heeft dus twee kanten. Maar ik kan nog wel even wachten. We hebben nu bewust de keuze gemaakt nog even te wachten en dat doen we dus ook!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is altijd lastig als je wel heel erg graag wilt, maar het gewoon nog niet kan. :(

Maar je hebt dus wel iets om naar uit te kijken! De datum van pilstop.
    Intussen kun je je alvast wat inlezen over zwanger worden enzo. Of hier lekker rondneuzen en lezen.

Hoop voor jou dat de tijd voorbij vliegt en je gauw met je zwangerschapswens aan de slag kunt!

Deel Deze Pagina