Vage ovulatie test Zit vandaag op dag 8 Ik deed de test en al snel kwam de controle streep dat was goed. Toen meteen een 2de streep. Zie foto al is die niet heel duidelijk kreeg het er niet beter op. Alleen paar minuten later was die 2de streep verdwenen. Nu staat alleen de controle streep er nog. De rest van de test is wit. Dit is de ovulatietest van zwanger en kids. Hocus pocus test. Doe morgenochtend natuurlijk weer een test. En ik denk dat hij zo ook nog niet positief is zou ook wel vroeg zijn. Maar ik vond het heel raar. Wie heeft dit ook meegemaakt? En wat zegt dit over de uitslag?
Even rond gekeken. 2de Streepje staat ook niet goed. Horen dichterbij elkaar te staan. Morgen maar weer testen
Huh is die tweede streep nu helemaal weg dan? Want op de foto is duidelijk een positieve test te zien. De afstand tussen beide streepjes is ook prima hoor. Soms verschilt het ietsjepietsje per test. Je hebt trouwens toch niet met ochtendurine getest? Bij een ovulatietest is dat niet wenselijk, dan kan hij vals positief aangeven.
Nee geen ochtend urine. Het was gisteravond net voor de foto. Meteen een foto gemaakt. En na de foto was de streep verdwenen. Heel bizar. Ik test vandaag weer. Maar is de test niet pas positief als het streepje donkerder is dan de controle streep? Deze streepjes zijn gelijk.
Hier een foto van vanochtend. Is het normaal dat het 2de streepje op het losse stripje komt? Hij is nog niet positief. Maar vind het ene streepje niet goed staan? Heeft er iemand een voorbeeld van de testen zoals ze nu zijn? Is voor mij ook al een hele poos geleden.
Beide testen zijn negatief. De verkleuring op het losse stukje betekent niets. De testlijn komt dichter bij de controlelijn.
Op deze foto zie ik twee negatieve testen. Op het losse stripje zit nog wat opgehoopt kleurstof, daar moet je niet naar kijken. Het is voorlopig voldoende om 1 keer per dag te testen op hetzelfde tijdstip.
Ik heb vanochtend weer getest houdt toch de ochtend aan. Ik moet na een positieve test pregnyl zetten en de dag erna voor IUI. Ik had eergister en gister spierwitte testen. Nu is er heel licht een 2de streepje te zien. Hoe moet ik nu door testen? Ik heb wel het gevoel dat het er aan zit te komen. Ik verlies altijd voor de eisprong wat oud bloed. Dat heb ik gister gehad. En vandaag meer slijm wat ik ook altijd heb net voor de eisprong en tijdens. En kun je ineens vanuit het niets een positieve ovulatietest krijgen. Ik weet dat het streepje wat nu heel licht is moet gaan knallen net zo donker of donkerder dan de controle streep. Maar gaan de testen nu oplopen of kan het ineens een knal test zijn? Iemand misschien een rijtje als voorbeeld? Alvast bedankt
LH hoeft niet op te lopen, dus inderdaad, je ovulatietest kan uit het niks opeens gaan knallen. Dus vanaf nu kun je ook 2x per dag testen (als je dat al niet deed). En ik weet niet hoe lang je cyclus gemiddeld is? Bij een cyclus van 28 dagen kan je eisprong komen vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus. (Gebaseerd op een luteale fase van 10 tot 18 dagen). Bij een cyclus van 25 dagen kan je eisprong komen vanaf dag 7 van je cyclus tot en met dag 15 van je cyclus. Belangrijk is dus om op tijd te beginnen met ovulatietesten en door te gaan totdat die knalt.
Ik zou 2 keer per dag een test doen. Tot iemand zei 1 keer is genoeg. Dus ben ik overgegaan op alleen in de ochtend. Ik heb altijd een cyclus van 27 a 28 dagen. En een hele enkele keer een cyclus er tussen van 23 of 25 dagen. Meestal om de 4 maanden heel apart. Nou ik denk dat ik wel op tijd ben begonnen met testen dag 8 gestart met testen dag 9 en dag 10 dat is vandaag. Ik wacht het rustig af. En hoop op een knal test over enkele dagen. Hoop misschien dat iemand nog een rijtje op de foto heeft. Dan weet ik ongeveer wat een knal test is. Bedankt voor je reactie