de krant wel of niet??

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wie heeft de krant, waarom wel of niet? Heb je een abbo of koop je hem altijd of af en toe los? En welke heb je??

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb hem nu niet zei steeds lees hem wel op internet, maar nu ik volledig thuis ben mis ik dat enorm dus hebben we vorige week een abonnement afgesloten vanaf 1 januari.

we krijgen de telegraaf was nu de aantrekkelijkste

3. Jel

Jel Niet meer actief

We hebben geen krant. Ik vind het te duur en ik ben geen leesmens. Ik hou het nieuws bij op internet.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij hebben zelf geen krant, lezen teletekst of op internet en soms tijdens t wachten in het zh de metro.

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben hem niet omdat de postbode niet aan boord bezorgd:D maar ik mis het wel, na het avondeten op de bank met de krant:(

6. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier hebben we een abbo op het AD..

7. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,354
    0
    0
    NRC next, heerlijke krant! Lekker 's ochtends in de trein/metro lezen, goeie artikelen, niet die troep die in die gratis krantjes staat XD

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben het Brabants Dagblad. We hebben een hele tijd geen krant gehad en het niieuws gevolgd via internet en tv, maar ik vind 't toch wel lekker als je 's ochtend wakker wordt om even de krant door te bladeren. Meestal lees ik dan 's avonds, als de kindjes in bed liggen, sommige artikelen nog goed door.

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hier Abbo op AD genomen tijdens zwangerschaps verlof en kan niet meer zonder

10. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

Jun 16, 2010
    572
    104
    43
    Helemaal niks. Ik mis hem niet. Ik kijk het journaal en met de lunch online de krant. En mijn man is 's avonds weinig thuis dus die leest hem ook niet.

11. RiTi

RiTi VIP lid

Mar 24, 2009
    7,587
    0
    0
    Utrecht
    Hier sinds kort weer een abonnement, heerlijk ben er heel erg blij mee.
    De volkskrant is het geworden.
    Ik vind het niet goedkoop (al hadden we nu een goede aanbieding).
    Maar de afweging is nu toch geweest dat ik het naast fijn ook wat vriendelijker en socialer vind naar de anderen in de kamer zoals kinderen. Teletekst is mij wat te kort en voor je het weet zit je tv te kijken. Digitaal de krant gaat prima maar dat wil ik met mijn dochter ook weer niet te veel.

12. Soekie

Soekie Bekend lid

Mar 26, 2010
    733
    0
    16
    Female
    Verzorgende IG
    Als ik moet kiesen zou ik een abbo nemen op de telegraaf. Vind het alleen best prijzig.

13. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Wij hebben een jaarabbo op het AD. Toen met een mooi welkomstgeschenk. Een cd/usb/ipod docking player station geval haha.

14. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hier geen krant. Wij houden het nieuws bij via teletekst. Is echt even een momentje. Kinderen naar school, bakkie koffie, afstandbediening en dan nieuws + het weer lezen..

Ik wordt altijd gek van een krant, veel te grote pagina's, heb er altijd ruzie mee:D

15. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Lees op internet en op mijn telefoon. Da's meer dan genoeg.

16. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier ook geen krant lezen hem beide op het werk. En anders teletekst of online

17. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Hier hetzelfde!

18. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Nu geen krant meer. Doordeweeks bleef hij vaak ongelezen liggen en de weekendbezorger had moeite met ons huis te vinden. Kreeg nooit de krant 's morgens. Moest altijd een 'geen krant gehad' melding maken en dan werd hij 's middags nabezorgd. Tja, dan hoef ik hem niet meer te lezen.

19. 078mama

078mama Niet meer actief

AD, Telegraaf, NRC Next en Volkskrant....ja ja, de krantenjongens drinken hier nog net geen koffie haha

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    lees telegraaf.nl is hier startpagina

krijg ook een regionaal krantje, buurjongen in krantenjongen, en als ie krant over heeft krijg ik m. en dat is iedere ochtend ;)

Share This Page