Wie heeft de krant, waarom wel of niet? Heb je een abbo of koop je hem altijd of af en toe los? En welke heb je??
Ik heb hem nu niet zei steeds lees hem wel op internet, maar nu ik volledig thuis ben mis ik dat enorm dus hebben we vorige week een abonnement afgesloten vanaf 1 januari. we krijgen de telegraaf was nu de aantrekkelijkste
We hebben geen krant. Ik vind het te duur en ik ben geen leesmens. Ik hou het nieuws bij op internet.
Wij hebben zelf geen krant, lezen teletekst of op internet en soms tijdens t wachten in het zh de metro.
wij hebben hem niet omdat de postbode niet aan boord bezorgd maar ik mis het wel, na het avondeten op de bank met de krant
NRC next, heerlijke krant! Lekker 's ochtends in de trein/metro lezen, goeie artikelen, niet die troep die in die gratis krantjes staat XD
Wij hebben het Brabants Dagblad. We hebben een hele tijd geen krant gehad en het niieuws gevolgd via internet en tv, maar ik vind 't toch wel lekker als je 's ochtend wakker wordt om even de krant door te bladeren. Meestal lees ik dan 's avonds, als de kindjes in bed liggen, sommige artikelen nog goed door.
Helemaal niks. Ik mis hem niet. Ik kijk het journaal en met de lunch online de krant. En mijn man is 's avonds weinig thuis dus die leest hem ook niet.
Hier sinds kort weer een abonnement, heerlijk ben er heel erg blij mee. De volkskrant is het geworden. Ik vind het niet goedkoop (al hadden we nu een goede aanbieding). Maar de afweging is nu toch geweest dat ik het naast fijn ook wat vriendelijker en socialer vind naar de anderen in de kamer zoals kinderen. Teletekst is mij wat te kort en voor je het weet zit je tv te kijken. Digitaal de krant gaat prima maar dat wil ik met mijn dochter ook weer niet te veel.
Wij hebben een jaarabbo op het AD. Toen met een mooi welkomstgeschenk. Een cd/usb/ipod docking player station geval haha.
Hier geen krant. Wij houden het nieuws bij via teletekst. Is echt even een momentje. Kinderen naar school, bakkie koffie, afstandbediening en dan nieuws + het weer lezen.. Ik wordt altijd gek van een krant, veel te grote pagina's, heb er altijd ruzie mee
Nu geen krant meer. Doordeweeks bleef hij vaak ongelezen liggen en de weekendbezorger had moeite met ons huis te vinden. Kreeg nooit de krant 's morgens. Moest altijd een 'geen krant gehad' melding maken en dan werd hij 's middags nabezorgd. Tja, dan hoef ik hem niet meer te lezen.
AD, Telegraaf, NRC Next en Volkskrant....ja ja, de krantenjongens drinken hier nog net geen koffie haha
lees telegraaf.nl is hier startpagina krijg ook een regionaal krantje, buurjongen in krantenjongen, en als ie krant over heeft krijg ik m. en dat is iedere ochtend