Wel of niet "klussen" na innesteldag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door querciabella, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik heb even een vraag. Mijn man en ik klussen in de week voor het ei regelmatig en vlak voor en na ei vaker. Nu denk ik deze maand dat het klussen erg goed is gegaan en dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, vooral omdat ik denk dat m'n borsten groter zijn geworden.
    Afgelopen weekend heb ik als het goed is mijn innesteling gehad en twijfel nu opeens of we nog wel sex moeten hebben in deze week voor NOD. Ben eigenlijk een beetje bang dat ik dan het eventueel ingenestelde eitje "verstoor" of dat het mis zou gaan en uiteindelijk toch gewoon Ongi wordt. Rationeel gezien weet ik ook dat het wel blijft zitten als het zo zou zijn, maar m'n gevoel zegt: misschien even maar geen sex tot NOD...

Wie herkent dit of heeft ervaring hiermee? Ik kan pas maandag testen...duurt nog zo lang en ik wil me ook niet teveel verheugen op positest.

Lang verhaal geworden toch weer.
    Groetjes allemaal!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou volgens mij levert dat geen problemen op hoor... gewoon seksen..
    Dat kan als je zwanger bent ook gewoon!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    eitje zal nooit beinvloed worden door sex... dus gewoon lekker doorgaan als jullie er behoefte aan hebben.

4. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties. Tja, als ik het bedenk dan weet ik dat ook wel, maar zijn er onder jullie die ook wel eens deze twijfel hebben?

@limmeke: wat grappig dat je schrijft "ouwe taart broedt ei...". Hetzelfde hier: ik ben net 37. Is het voor jou de eerste of heb je al kinderen?

Deel Deze Pagina