vreemd gevoel..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jip80, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @allemaal

ik heb zo'n raar zwaar gevoel onder in mijn buik, lijkt bijna of ik ongie wordt maar daarvoor is het volgens mij nog te vroeg,
    zou t ook passen bij een zwangerschap?

liefs mij

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hoi jip

ik heb ook een erg raar gevoel ik mn buik net alsof er iets drukt, en dan een zuerend gevoel net erg vervelend maar wel raar. nu heb ik steeds het gevoel alsof er allemaal vlinders in mn buik zitten hihi.
    het zou heel goed bij een zwangerschap passen....denk ik

3. happymama

happymama Niet meer actief

miss een laat ei
    weet nie hoe een zwangerschap voelt

4. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    of bij die verrekte spanning die bij het graag zwanger willen worden hoort... ik heb het ook hoor vlinders, maar ik merk wel dat ze meer en heviger zijn als ik bijvoorbeeld op dit forum bezig ben ;) . Niks zo complex als een vrouwelijk lichaam :(

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je hoort het wel vaker bij vrouwen die zwanger zijn.

Maar het kan ook iets anders zijn, ben benieuwd!

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik ben ook heel erg benieuwd. vandaag had ik het niet, hier en daar een steekje.

ja je lichaam kan je aardig voor de gek houden. het hoeft bij mij maar iets kelins te zijn wat ik voel dan denk ik meteen aan zwanger hihi:p

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend is dat altijd he? Heb nu al een paar maanden gehad dat ik vanaf mijn ei allemaal dingen voelde, en deze maand voelde ik niks, was het weer niet raak.. ik weet nu dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden.. symptomen die horen bij zwangerschap zijn nauwelijks te onderscheiden van ongesteldheids symptomen volgens mij..

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en beide keren had ik voor mijn NOD een drukkend gevoel beneden bij mijn buik alsof iemand erop drukte. Ik hoop dat het bij jullie hetzelfde betekend als bij mij

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij mij precies hetzelfde..

je kan het vergelijken met ongipijn, maar dan eigelijk toch totaal anders..
    en pijn van je darmen..

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ muppet : ja zo ontzettend spannend. mijn moeder die kwam laatst naar me toe met een blaadje wat ze uit de folder van de bruna had gescheurd, daar stond een boekje in voor vrouwen die zwanger zijn, ze zegt tegen mij dat haar aandacht daar steeds naartoe werd getrokken, vandaag was ik weer even bij haar toen bleef te maar hinten en de hele tijd lachen hihi:D zou een moeder zo iets aanvoelen?

Ja die symptomen die zijn haast het zelfde als een zwangerschap de voorgaande keren voelde ik ook van alles maar bleek ook niks te zijn..

@ petra, gefeliciteerd meid wat leuk :D
    ja nou precies ik ben blij dat ik je berichtje lees want dat had ik gister de hele tijd en kon het niet plaatsen..

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha ik kan me voorstellen dat moeders daar heel gevoelig voor zijn! (misschien heb je zelf al een voorgevoel?) spannend! Nog 1 weekje wachten! :D
    (weet je moeder dat jullie bezig zijn?)

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ daantje gefeliciteerd meid:D
    dus jij had ook een drukkend gevoel?

@ muppet ja ik denk het ook wel dat moeders daar gevoelig voor zijn:)
    zelf heb ik wel het idee dat het deze keer heel goed raak zou kunnen zijn..het wachten zal leren hihi. ja mn moeder die weet dat we bezig zijn vind dat toch wel erg fijn :D

13. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    tsja, al die gevoelens, :(
    ik heb nu al een paar dagen een rot gevoel, net alsof je ongie wordt,
    normaal hebik dat altijd maar 1 dag voor ongie, en een zere rug,wow.
    ik durf straks bijna niet te testen, wil wel de hele tijd, maar ben gewoon bang dat mijn lijf een loopje met me neemt.

heb bij de vorige zwangerschappen altijd de innesteling gevoeld, maar daar was nu niets van te bespeuren.
    en misselijk zeg! :oops: dat heb ik dan ook niet gehad bij de vorige.
    misschien moet ik maar niet zoveel meer hopen,
    en idd als je dan hier op het forum komt.. dan waan je je spontaan zwanger...
    even nog aftellen

14. Iza88

Iza88 Lid

3 feb 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    druk druk druk is het daar beneden... het zit te rommelen en te kriebelen en wordt gek van die onzekerheid!

Maar aangezien we 13 februari negatief hebben getest gaan we nu maar wachtebn met een 2e test tot ik overtijd ben...

dus is het ik-wordt-ongi-gerommel of ik-ben-zwanger-gerommel?!

Deel Deze Pagina