heb niks gevoeld.. denk ook niet echt dat dat kan.. sommige meiden hebben een innestelingsbloeding, maar dat is meer een uitzondering dan een regel.. verder voel je het denk ik niet.. ik heb het iig niet gevoeld.. liefs Daantje
Ik heb tussen woensdag en vrijdag mn ei gehad. En ik heb sinds zaterdag buikpijn en bloedverlies, van licht tot wat zwaarder bloedverlies... Ik hoop dat de buikpijn die ik voel ook een innesteling betekend, maar ik moet mezelf maar niet gek maken
ik heb 10 of 11 februari mijn ei gehad als het goed is en gisteren voelde ik de hele dag steken in mijn buik en liezen Dat is 8 dagen voor NOD Ik weet niet of dit een innestelling is maar er was wel wat gaande daar... Nu.... Wachten...
heb mijn ei eergister gehad . heb nu nergens last van alleen lichte pijn in mijn onder buik. en mijn tandvlees begint weer te kloten. had dat vorige keer ook.was t net genezen en nu is t weer terug. maar zit nog maar 2 dagen na mijn ei dus kan alleen maar wachten
Ik weet bijna wel zeker dat ik hem gevoeld heb toen ik zwanger was! Een paar dagen na de eisprong kreeg ik opeens heftige buikpijn en dat duurde een paar seconde ,weet nog dat ik toen dacht jeetje begin ik nou al buikpijn te krijgen ( normaal krijg ik dat een week voordat ik ongie word) en daarna was het weg. Gr. Talleke