Hela allemaal, Wellicht dat jullie me kunnen helpen maar ik snap er even niks meer van. 6 mei 1e dag menstruatie 20&21 mei (cd p15&16) positieve ovulatietesten, de gynaecoloog zag 20 mei in de ochtend een dominante follikel waarvan ze zei dat die vandaag of morgen zou springen. Dat beeld klopte dus ook met de testen. Het baarmoederslijmvlies was met 0,6cm wel aan de dunne kant. Afgelopen nacht en zojuist weer helder rood bloedverlies. Maar met het mini laagje slijmvlies is de verwachting in ieder geval niet eerst een week spotting, daarbij heb ik dan meer bruin dan rood bloedverlies. Volgens mij veel te vroeg voor de innesteling want ben nu max 6dpo. Maar om de verwarring compleet te maken heb ik normaal een cyclus van 26 dagen. En als je dan uitgaat van een innesteling 5 dagen voor menstruatie zou het weer wel kunnen kloppen. Ik begrijp dat het advies "afwachten" is, maar is er iemand die hier iets meer wegwijs uit kan worden? Ik word er zo langzamerhand zo onzeker door, begin het vertrouwen in mijn lichaam langzaam te verliezen