Hallo! Jullie advies graag.... Wij willen graag zelf de babymeubeltjes schilderen en mooi maken. Nu heb ik online een leuke babykamer gezien, waar ik mee kan doen wat ik wil. Hij is echt heel goedkoop. MAAARRRRR..... Nu bel ik die man en hij kan binnen 2 weken al leveren, geen probleem. Hij zit in Eindhoven.... (is stuk goedkoper als ie nu bezorgd) Ik wilde het meubel natuurlijk eerst even zelf zien, maar daar heb ik geen tijd voor en het is heel ver weg.... Als jullie de foto zien, zouden jullie het dan aandurven om hem zo online te kopen? Of woont iemand misschien vlak bij en zegt die al van, niet doen, is waaibomenhout.... Eerlijk he! http://www.blankhoutenmeubel.nl/images/ ... ieding.htm Liefs Mo
Ziet er prima uit om indd zelf te gaan beschilderen! Dat wilde ik ook gaan doen. Ik schilder zoiezo al heel veel en heb laatst ook een leuk simpel kistje beschilderd. Ik zou als ik jou was wel goed de meubels nalopen om te checken of er geen splinters aan zitten. succes met beslissen.
Het ziet er wel heel mooi uit. Zelf zou ik het denk ik niet zo snel doen omdat je zo niet kan zien hoe stevig het allemaal is. Zometeen kraakt het al als je er nog maar tegen aanduwt.
Ik zou die gelijk kopen. Ziet er erg goed uit! Kijk ook eens op deze site. www.bhmm.nl. Wij hebben daar een kast gekocht. Ik had die kast alleen gezien op internet. We hebben m gebeitst met white wash en de kast is echt prachtig. Wij moesten de kast ophalen en toen we in die winkel waren baalden we als een stekker dat we die winkel niet eerder hadden ontdekt! Anders hadden we zeker weten daar een set meubels gekocht voor de beeb en dan zelf beitsen.
Heb nog even verder op die site gekeken die je in je bericht had gezet. Bel die man anders eens op om te vragen waar hij die meubels vandaan haalt. Ik vind nl. dat die meubels verdacht veel lijken op meubels van de winkel waar ik mijn kast heb gekocht. Als hij ze in Groningen besteld dan is het waarschijnlijk van dezelfde leverancier gewoon een franchise en ik verzeker je dat het dan goed is. Net als onze kast. Moet je het zelf in elkaar zetten? Ik zal trouwens ff een foto van die kast in mijn album zetten. Kun je even zien!
Ik zou het niet doen, zonder te gaan kijken. Misschien is het wel van dat lawaai-papegaai hout met van die gammele deurtjes. Het is natuurlijk niet duur, dus het zou kunnen dat de kwaliteit naadje is.
O ja Senseemillia, dat is idd een erg leuke kast! Ik heb dr ook een kast gezien voor onze kamer, dat is een zelfbouwpakket... De babykamer weet ik niet... Ik bel m gewoon en dan vraag ik het... Want zoals daphne zegt, ik heb geen zin in zo'n lawaai-papegaai, 1 keer blazen bed weg kamer....
heb trouwens op die site van jou gekeken en is idd precies hetzelfde hoor! Want die kast voor de slaapkamer is ook hetzelfde
Ja ik dacht ook al het lijkt zoveel op elkaar. Die winkel waar ik die kast had gehaald had echt mooie spullen vond ik en ook helemaal niet duur. Alles was daar van degelijke kwaliteit. En zoals ik eerder schreef, wij baalden dat we die winkel niet eerder hadden ontdekt. Bij ons haalde hij de meubels bij een fabriek in Groningen. Levertijd was ongeveer 2 weekjes. Je moet het dan dus zelf in elkaar zetten dus dat kost wel ff tijd, maar ja. Verder maakte hij ook meubels op maat! Wij zeiden al tegen elkaar dat we nog een keer teruggaan voor meubels (we hebben net verbouwd en moeten ruimten vullen...hihi). Onze kast is trouwens van prima kwaliteit en geen lawaai papagaai. Stevig zelfs.
Een vriendin van me heeft de babykamer van die winkel en volgens mij is ze erg tevreden en het scheelt ook erg in de prijs. Ik zou het wel durven. Gr Otje
Ik heb 2 kasten van de beste man gekocht en niets geen klachten! 1 en 2 deurs! Ik zou het dus gewoon doen! De kwaliteit overstijgt de kwaliteit! Succes, Daisy
als je bij leveren kan betalen zou ik het gewoon doen. want mijn ervaring is dat die mega dure babymall meubelen ook niet zo super van kwaliteit zijn.. ... het enigste wat die zijn is super in prijs, en over het leveren en de levertijd wil je het dan helemaal niet hebben. ik heb al meubels, maar anders had ik het ook wel willen hebben.
En weet je al wat meer? Ik ben benieuwd of je het kamertje gekocht hebt. Groetjes Senseemillia ps in die winkel waar ik de kast had gehaald hadden ze ook heel aparte soorten beits in heel veel vrolijke kleurtjes!
Hoi! Ik ben een paar dagen weg geweest, dus heb niet eerder kunnen reageren. Maar ik heb m gekocht. Over 2 weken komen ze hem brengen en ben erg benieuwd.... Wel fijn dat dat gewoon rond is, kan ik tenminste lekker gaan inrichten. Haha is nog wat vroeg, maar wel heeeeeeel leuk!
Ziet er super uit. Laat ff weten of je ook tevreden bent over de kwaliteit als je wilt. Liefs Nathasja
Wij hebben ookvan alles van het blankhouten meubelhuis en mijn ouders ook en alles is prima daar! Doen!
Mijn vriendin heeft precies deze gekocht ook in Eindhoven. Ze is er zeer tevreden mee. Heeft wel zelf de handvaten en scharnieren vervangen omdat ze blinkend zilver niet mooi vond en mat brons wel. Maar verder is het een prima kamer. Ook stevig. Groetjes
Ik ben blij te horen dat jullie tevreden zijn! Ik ga jullie zeker laten weten hoe het eruit ziet! Heb er ook een garderobekast en een schommelstoel besteld, dus ik kan een heel rapport uitbrengen!
ik zou het niet doen, als ik het goed zie zitten er behoorlijk scherpe randjes aan. Ik weet niet wat voor hout het is, maar het ziet er in mijn ogen nogal goedkoop uit. Je moet het zelf weten maar het lijkt mij niet verstandig, strax is het een miskoop en ben je je centen kwijt. Succes ermee. Liefs San
Hallo! De kinderkamer is binnen, ben hem nu aan het schilderen en dacht ineens, ik had beloofd te vertellen hoe het eruit ziet! Nou, hartstikke goed. Het is echt stevig spul en valt helemaal niks tegen. Wel is het zonder behandeling een behoorlijk saai kamertje, dus ik ben flink aan de schilder geslagen en het komt er echt superleuk uit te zien! Ik hoop dat als ie af is, ik nog een fotootje kan plaatsen, maar denk dat het nog wel een maand of 4 gaat duren.... (ga hem ook helemaal beschilderen met vlinders, dus dat duurt een poos!) Groetjes Mo O ja, de schommelstoel is ook errug leuk! En de garderobekast ook, al is die wel heel moeilijk in elkaar te zetten. Al met al, prima reclame voor de blankhoutenmeubel winkel!