Pijnlijke plek in buik - wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stefanie83, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Ik heb sinds twee weken een pijnlijke plek in mijn buik (5 cm. links boven mijn navel). Aan de buitenkant zie je er niks aan, maar ik voel het wel de hele dag. Het voelt echt als een flinke blauwe plek o.i.d. Wat zou dit kunnen zijn? Ik hoef pas over 2 weken weer naar de VK, dus zal het haar dan ook wel vragen, maar tot die tijd ben ik wel benieuwd of jullie een idee hebben wat het zou kunnen zijn.

Gr. Stefanie

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

Even de vk bellen, kan ook met je bloeddruk te maken hebben. Of de kleine heeft je beurs geschopt daar. Ik zal gewoon even de VK bellen daar zijn ze voor!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mssn heeft de kleine daar een flinke schop gegeven? geen idee anders... bel voor de zekerheid anders even de vk...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb het ook al weken en mijn vk zegt dat het een beurse plek is van binnen.
    vervelend maar niks tegen te doen
    en anders idd maar even je vk bellen voor de zekerheid

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb het links onder mn navel gehad.. voor de zekerheid wilde ze een echo maken, en daar kwam een mooie blauwe plek tevoorschijn...toch even bellen voor de zekerheid..

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb het al vanaf de 1e. Na de bevalling had ik een wat verdikking aan de rechterkant van me navel zitten. Bleek dus ook een blauwe plek te zijn, maar nu na bijna 5 jaar zit ie er nog. Elke zwangerschap heb ik er weer last van gehad.

Eerst dachten ze dat het aan de bloeddruk lag maar dan moet het als een stevige band om je buik boven je navel voelen geloof. Dus het zal bij jou haast ook wel een blauwe plek zijn!

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Had/heb er ook last van, bij mij bleek het het scheuren van de huid van binnenuit vanaf de navel te zijn (voelde het alleen wat verder van mijn navel af, omdat de baby daar meer overheen bewoog, nu beweegt hij gelukkig minder over die plek). Ik moest er wel extra voor op controle komen, dus als ik jou was zou ik er wel even naar laten kijken..

8. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik misschien toch wel even de verloskundige. Ik denk niet dat het met mijn bloeddruk te maken heeft, want die is tot nu toe altijd heel goed geweest. Ik vermoed dus inderdaad een inwendige blauwe plek. Ik heb ook een enorme druktemaker in mijn buik dus wat dat betreft klinkt het heel aannemelijk :D

Deel Deze Pagina