wel of niet laten vaccineren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laaarrr, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laat jij je kind wel of niet vaccineren?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoe weet jij zo zeker dat je kind autistisch is door de bmr prik!
    Ik heb hier in het onderwijs door een hoogleraar een cursus voor gevolgd en die gaf nadrukkelijk aan dat kinderen niet autistisch worden van een vacinatie!
    Kun jij bewijzen dan dat je kind daardoor autistisch is geworden? Waarschijnlijk was je kindje al autisch bij de geboorte maar dat kunnen ze dan echt niet zien of testen bij de geboorte, dus om dan meteen te roepen dat dat door de bmr komt.......

2. C magali

C magali Nieuw lid

17 sep 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wisten jullie dat het bij de WET verboden is om op baby's te testen?

Weten jullie de ingrediënten van vaccinaties?

Lees jezelf eerst in voordat je een oordeel hebt. Doe dat, en kom dan terug met een antwoord.

Het betreft Wel de gezondheid van je kind.

Het is niet voor niets dat mensen het niet doen. Heeft Niet altijd maar met geloof te maken.

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Er zal wel ergens een oproep zijn geweest dat ze hier allemaal moeten reageren ofzo ;)

Website als vaccinvrij kan ik gewoon niet serieus nemen, echt niet.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier gevaccineerd en de jongste zelf eentje extra om haar te beschermen tegen het RS virus vanwege haar prematuur zijn. Tot nu toe nog geen enkele heftige reactie bij geen van tweeën.

5. barriewarrie

barriewarrie Niet meer actief

Waarom ga jij en de rest van de mensen die hier reageren en niet vaccineren er blindelings vanuit dat de pro prikkers zich niet in gelezen hebben?
    Ik heb me ingelezen en juist op basis daarvan besloten wel te prikken.

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik twijfel ook of we de BMR vaccinatie wel gaan laten geven...
    Heb vaker gehoord dat kinderen daarna ineens autistisch worden.
    En deze werd vroeger ook niet gegeven, mijn man heeft m ook niet gehad. Is weer anders dan de andere ineentingen vind ik!
    Die krijgt mijn zoontje wel.

7. barriewarrie

Daar lijkt het wel op....

8. barriewarrie

Dat is niet zo hoor, autisme is aangeboren

9. Helena221

Helena221 Nieuw lid

17 sep 2014
    1
    0
    0
    Klantenservice medewerkster
    Alphen aan den Rijn
    Als je nagaat waartegen we onze pasgeboren(!) baby's tegenwoordig laten vaccineren begin je wel na te denken. Het is gelukkig niet verplicht en ik merk dat om mij heen steeds meer zwangere vrouwen en mannen hun terechte twijfels hebben bij het vaccinatiecircus. Er worden zeer schadelijke stoffen verwerkt om een pasgeboren, kerngezond babietje mee in te spuiten, terwijl daar in veel gevallen totaal geen aanleiding voor is. Mazelen is iets wat kleuters soms krijgen, en waar maar zeer, zeer zelden complicaties bij komen kijken. Als het kind al een hele slechte conditie heeft bijvoorbeeld.
    Polio wordt verspreid door water/voedsel wat besmet is met uitwerpselen. Dat komt in NL niet voor tenzij je baby een modderkruiper is. In na-oorlogse gebieden, zoals in Syrië momenteel, waar kinderen slecht gevoed zijn en doorlopend in de stress leven, zie je het terugkomen. Maar in een omgeving met een uitstekende hygiëne en een normaal leven is het een gigantische uitzondering. Overigens is een lage vitamine C spiegel in het bloed regelmatig gekoppeld aan zo'n polio besmetting. Dat maakt kennelijk gevoelig ervoor.
    Zo zijn er vele, vele voorbeelden van recent onderzoek waaruit blijkt dat vaccinaties uitstekend zijn voor één ding: de portemonnees van de fabrikant, de verzekeraar en de huisarts.
    Voor kinderen zijn ze een ramp. De 'bijverschijnselen' zijn totaal niet onschuldig en vaak levenslang. Ik zou zeggen: informeer je net zolang tot je er absoluut zeker van bent dat je je kindje wilt blootstellen aan dit risico. Mazelen, Bof, Rode Hond, Difterie (komt al ongeveer honderd jaar niet meer voor) en kinkhoest zijn aandoeningen waar een gezond kind wel overheen komt. Werk aan een hele goeie gezondheid met (biologische!) groenten, geen geraffineerd voedsel (kant en klaar pakjes, gefabriceerd voer) maar kook gewoon zoals je oma deed. Vers, lekker en eenvoudig. Pffff dat moest ik ff kwijt.

10. barriewarrie

Waarom meld je je speciaal aanmelden voor dit topic?

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Precies wat ik ook dacht! En dan ook gelijk de aanname dat je als je wel vaccineert, je niet ingelezen bent, wat een kul. Ik vaccineer, omdat ik zoveel gelezen heb.

12. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
  13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Anti-vaccinatieclub: graag een duidelijk antwoord op mijn vragen.

Waarom denken jullie dat vaccinaties ooit zijn uitgevonden/geïntroduceerd?
    Zouden jullie graag weer terug willen naar de tijd waarin er niet gevaccineerd werd?
    Zo ja, wat was er dan zo goed aan die tijd zonder vaccinaties? Was men toen minder vaak (dodelijk) ziek, veel gezonder en leefden de kinderen toen langer?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Precies!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Daar heb heb je helemaal gelijk in en daarom vaccineer ik juist wel!

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Waauw het hele anti vaccinatie groepje is precies erbij gekomen. Gezellig!
    Laat me raden wie jullie heeft verzocht zich hier aan te melden,...

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier wel; dit omdat ik mij niet genoeg heb ingelezen in !!!ALLE!!! informatie die erover bestaat om een duidelijk uitgesproken mening te vormen hierover en omdat ik een hoop wetenschappelijk bewijs miste voor de niet-vaccinatie-kant. Vanuit de berichten die ik heb gelezen berusten de risico's op louter noodlottig toeval en/of dikke pech. Verder zijn mijn partner en ik ingeënt tegen van alles en nog wat - mankeren wij vrijwel nooit iets ernstigs, dus hebben wij ervoor gekozen om het wel te doen.

Verder denk ik dat sommige mensen te goedgelovig zijn bij beiden partijen en wil ik iedereen aanraden om in ieder geval íets te lezen om een mening te vormen. Wat een ander doet, moet hij/zij weten. Ik hoop alleen dat ze dit met de beste intenties doen en daarbij anderen niet besmetten als er iets uitbreekt dat voorkomen had kunnen worden.

Verder ben ik niet verantwoordelijk voor de discussies die uit dit bericht kunnen voortvloeien of ben ik geïnteresseerd in een rel - ik denk: ik zeg het er maar vast even bij :p Gezien alle vaccinatietopics van de afgelopen 2 jaar!

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

In het verleden is gebleken dat topics als deze uit de hand kunnen lopen. Voor nu laten we dit topic open, maar als het uit de hand dreigt te gaan lopen zullen we dit topic ook sluiten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

19. adi

adi Niet meer actief

Volgens mij hebben we in Nederland een nieuw beroep erbij gekregen :) :)

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik vind het eerlijk gezegd best lachwekkend welke non argumenten de anti vaccinatie lobby hier tentoon spreidt... als je je echt had in gelezen had je niet klakkeloos de lariekoek van niburu of vaccin vrij aangenomen maar had je in wetenschappelijk onderzoek kunnen lezen at autisme een aangeboren hersenziekte is en dat koorts door een vaccin niet komt door de hulpstoffen (die overigens vaak in Veel grotere hoeveelheden in het menselijk lichaam voorkomen ) komt maat de koorts ontstaat op dezelfde wijze als er koorts zou ontstaan als het daadwerkelijk met een van de kinderziektes besmet zou zijn, maar dan in Veel mildere mate. Kwestie van goed opletten tijdens de biologie les. Mijn antwoord op de vraag is wel duidelijk lijkt me, wij vaccineren wel. Natuurlijk is het vervelend als mijn zoontje een beetje hangerig is na zijn prikjes maar liever een dag of 2 een beetje niet lekker dan levenslange gevolgen van een totaal onnodige kinderziekte

Deel Deze Pagina