Ik vraag me af of jij afgestudeerd geneeskundige bent? Want je weet t allemaal zo goed, spuit jij lekker je kind vol maar ik hoop niet dat je komt zeiken later!!! Ik waarschuw je en de rest alleen! Ik was ook zo och ik moet mijn kleine beschermen, wat heb ik nu?? AUTISME!!!!! DANK ZIJ VACCIN BMR!!!
het zijn echt domme dozen hier, zoek het lekker uit en jullie meningen vind ik echt lachwekkend!! Zo oppervlakkig, bescherm lekker je kind, spuit hem vol en vooral graag wanneer hij griep heeft want dat vind het cb prachtig!
Vaccinaties zijn absoluut niet onschuldig. Mijn dochter heeft kinkhoest gehad na de vaccinatie en mijn zoon is autistisch geweest door de vaccinaties. Gelukkig heb ik goede mensen gevonden om mijn kinderen te kunnen genezen. Kinderen die pseudocroup hebben is gewoon kinkhoest. Denk erom dat je nog steeds de ziekte kan krijgen en dat je kindje het zwaarder gaat krijgen doordat de weerstand met vaccinatie verzwakt wordt. Het meisje dat door de mazelen is overleden, was ook overleden als ze een longinfectie had opgelopen. Een zwakke weerstand geeft een kind meer kans op ziekten.
Poeh wat een gezelligheid hier. Wat laten vooral de 1x posters iedereen lekker in hun waarde...snap echt niet waar het voor nodig is om zo te spreken over medemoeders die allen het beste voor hun kind proberen te kiezen/doen. Nog een aanvulling, ik heb overigens voor nee gekozen omdat wij niet (meer) vaccineren, ik voel me niet geroepen onze keus hierin hier uit te leggen of mensen die een andere keus maken ergens voor uit te maken. Mijn man en ik denken dat we het zo goed doen voor onze kinderen, andere moeders ook ongeacht welke keus ze maken. Kan me niet voorstellen dat er hier moeders zijn die een keus maken waarvan ze denken dat is slecht voor mijn kind dus dat ga ik doen.
Beheer. Het is gevaarlijk die brigade stel moeder twijfelt door hen doet ze het niet. Eerlijke info geen probleem. Maar dit is een soort oproerveroorzaken. Hoop dat jullie er iets aan kunnen doen.
Ik haak ook af wat een onzin lees ik hier allemaal van de anti prik club allemaal nergens op gebaseerrde uit de mouw geschud informatie. Wat een bangmakerij allemaal hou toch op. Van bmr krijg je geen autisme en besmettelijk is het ook niet. Maar geloof vooral wat al die anti prik sites lezen en kijk vooral niet verder dan je neus lang is. Zoek eerlijke informatie in wetenschappelijk tijdschrif en niet op sites waar je bij voorbaat al alles anti zal vinden. Bang voor ziektes? Ik? Ja klopt wil het niet op mijn geweten hebben dat mijn dochter later blijvende schade heeft van een kinder ziekte. Jullie denken daar wel erg licht over. Je gaat er misschien niet aan doen maar de levenslange gevolgen van sommige ziektes zijn niet misselijk. Je kind zal later maar onvruchtbaarheid hebben doordat het een kinderziekte heeft gehad hebben jullie enig idee hoe erg dat dat is? Je hormonen moet spuiten, operaties moet onderaan. Dan spuiten ze nog veel meer rommel in je of ga je dat dan ook verbieden. Onvruchtbaarheid ga je niet aan dood nee maar zo voelt het wel als je dat te horen krijgt om nog maar te zwijgen over alle ellende die daarna komt. Dan ben je later wel bedankt dan is het jou schuld als dit door kinderziekte veroorzaakt is. Broertje van mijn vader is overleden aan polio vroeger. Mijn vader was daarna een van de eerste die ingeënt werd en waarrempel hij leeftnog steeds, goede baan en niet autistisch. Lees fatsoenlijke informatie en niet op zo'n achterlijk anti prik site. Ben er weg van!
Ik zie ineens weer leden opduiken (bellebol, massie, mona.....) die hiervoor een account hebben aangemaakt om te zeggen hoe slecht vaccineren is. Kan me daar zo aan irriteren, het lijkt wel een soort maffia te worden!
En sinds wanneer is autisme te genezen????? Ik denk dat veel mama's van jou het adres van die wonderdokter wel willen. Is er ooit een professional geweest die een diagnose heeft gegeven? En hem nu "genezen" heeft verklaard?!
Genezen van autisme....... Volgens mij geloof jij in sprookjes want dat is niet mogelijk. Ook niet door kwakzalvers. Als je autisme hebt is dat niet meer te genezen
Hahaha heeft iedereen van kritisch prikken een zwangerschapspagina account aangemaakt? Lijkt wel een sekte en wat een onzin lees ik inderdaad. Wij prikken wel, een aangepast programma. Niet omdat ik tegen ben, maar omdat ik 2 maanden te jong vind. In mijn tijd (zei oma) begon het prikken bij 3 maanden. Daarnaast geven wij de bmr pas bij 18 maanden en prikken we meer 'los'
Dames, Dit topic levert toch te veel onrust op. We doen 'm daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl