Dames heb even advies nodig. Onze kleine spruit is bijna 5 maanden en ongeveer tegen of iets over de 6 kilo. Sinds 1 week is de nachtvoeding er af ole maar nu het volgende. Om 23.00 uur krijgt ze de laatste fles voor de nacht 150+5 Als ze dan smorgens wakker word rond 8 uur heeft ze gewoon nog geen honger. Ze drinkt dan 90cc max en wil dan ook niet meer. Mag/kan ik de fles van 23.00 uur laten vallen? Krijg er nu trouwens ook niet meer dan 150+5 in en de eerste 2 flessen gaan nooit leeg. Blijft altijd 40a50 cc over. Guts bij de eerste liep het allemaal makkelijker dan nu zeg en die kreeg bv
Je kan natuurlijk altijd kijken wat ze doet als je haar laat slapen en dus niet de fles om 23.00 geeft.. Als ze echt honger krijgt wordt ze wel wakker, en dan zou je snachts een keer misschien wat moeten geven.. Maar je kan er maar op 1 manier achter komen of je de fles kan laten vallen.. proberen Bij ons heeft het wel gewerkt.. wij moesten hem de hele tijd wakker maken voor zijn laatste fles van 23.00.. toen hebben we hem een keer laten slapen en hij sliep lekker tot de volgende morgen door
Ze drinkt de fles van 23.00 in haar slaap idd maar altijd wel leeg dus vandaar dat ik twijfel. Vanmorgen was ze laat wakker en wilde ze om 09.30 pas echt wat drinken dus hij zou vanavond ook eerder zijn. Meteen een goede om uit te proberen of ze het wat langer vol houd tot morgen.
Was bij ons ook zo hoor.. moesten hem helemaal wakker maken uit een diepe slaap.. maar meneer drinkt wel gewoon de fles leeg.. Ik zou het gewoon een keer proberen. Je merkt het vanzelf
Ga het gewoon doen vanavond Wilde het vrijdag op zaterdag al proberen maar toen kwam ze zelf voor de fles dus misschien nu gewoon aan zien wat ze doet