Gewoon even een nieuwsgierig vraagje. Is het bij jullie ook zo moeilijk om aan nutrilon en friso babyvoeding te komen. Ben gisteren 5 winkels afgeweest en nergens nutrilon of friso nr 1 of 2. Uiteindelijk bij onze buurtsuper nog 2 pakken friso gevonden en bij de kruitvat waren ze zo lief om 2 pakken nutrilon apart te zetten vandaag, want ze zouden vandaag weer binnen krijgen. Heb in ieder geval voorraad. Maar hebben jullie dat ook? Het schijnt dat het allemaal opgekocht wordt door opkopers om door naar China te verkopen, ivm giftige stoffen daar in de babyvoeding.
Hier laatst een man die zijn hele auto vol had liggen met babyvoeding. Alle soorten friso en nutrilon. Ongelofelijk dat ons babyvoeding daar allemaal heen gaat en wij zonder of met te weinig zitten.
Inderdaad dat is gewoon frustreren. Ik had nooit verwacht dat ik er zo moeilijk aan kon komen (ander kids hebben heel lang bv gehad en onze kleine meid krijgt sinds een ruime maand fv en tot nu toe had ik iedere fv, maar ook omdat ik aan het kijken was welke ze het beste op deed en dat is nutrilon of friso) en nu had ik gisteren dus bijna geen fv voor haar. Er is weinig tegen te doen dat zeiden ze hier ook al in de winkels, ze schijne precies te weten wanneer er weer een voorraad komt en kopen dan 3 pakken om vervolgens de volgende dag weer 3 pakken te gaan halen.
Ik heb een Engels sprekende man de schappen voor mijn neus zien leeg halen. De week erop staat er bij de kruitvat dat er maar max 2 per persoon ingekocht mogen worden. Je kunt ook online bij Friso terecht als je met spoed iets nodig hebt volgens mij, las ik ergens ook hier op het forum.
Ik neem gewoon elke keer als ik toevallig bij de drogist kom wat mee. Ik gebruik kruitvat merk. Het is, als je het niet open maakt, lang houdbaar, dus een klein voorraadje is inmiddels aangelegd. Ik wil niet zonder komen te zitten omdat er in China van die idioten rondlopen die de boel vergiftigen.
Nutrilon Standaard 1? Bestel nu bij wehkamp.nl ? Ik zou 't gewoon hier bestellen! Nog gratis thuisbezorgd ook.
Ik dacht al dat het aan ons lag. De laatste tijd komen we regelmatig bij verschillende winkels geen of nauwelijks pakken Friso standaard 0-6 maanden tegen :S.. En als ze er al zijn, staan er nog maar 1 of 2 pakken. Laatst bij een AH filiaal hier in de buurt zag ik gewoon dat het gehele assortiment van nutricia eruit ging ?! Bij de kruidvat waar ik altijd ga hier in de buurt staat ook max. 3 per klant. Bij de AH laatst stond nog maar 1 pak, heb ik nog snel kunnen meepakken, maar bij de kruidvat ook al een paar keer nu gehad dat het rek leeg was, erg frustrerend..
Eigenmerk voeding kopen ze volgens mij niet. Ze willen alleen nutrilon en friso. Onmeo, forte, standaard, maakt ze allemaal niet uit.
Zijn er hier mama's die overgestapt zijn op huismerk? Want wij kunnen Nutrilon 2 ook nergens meer vinden. Gelukkig hebben we nog een dichte pak die we kunnen gebruiken. Wat we daarna gaan doen zijn we nog niet over uit.. Als ik veel positieve ervaringen lees gaan we misschien overstappen op huismerk Etos.. Dat is tenminste altijd wel op voorraad...
Via wehkamp kun je eventueel ook bestellen als je liever niet overstapt op eigen merk. geen verzendkosten en binnen 24u in huis. Het is ook echt frustrerend, wij gebruiken de friso standaard 1 en wij willen daar liever ook gewoon bij blijven en niet overstappen. Ook al meerdere malen of net geluk gehad dat er nog 1 doos stond of vak was leeg.. En er hangen bij de kruidvat inderdaad ook al blaadjes op met max. 3 per klant enzo. Benieuwd hoelang dat grapje blijft doorgaan.. Want als ze straks echt ver door de merkvoeding heen zijn, heb je kans dat ze uiteindelijk toch naar eigen merk misschien overstappen. Nouja we zullen zien, hier tot nu toe wel uiteindelijk altijd iets kunnen vinden en we zorgen gewoon nu dat we een voorraadje hebben staan. en via bol kun je ook bestellen. ook vandaag besteld morgen in huis (op t weekend na dan)
Bol.com levert ook babyvoeding word er schijtziek van dat ik me nu al zorgen moet maken voor dinsdag omdat er vandaag en gister nergens Nestlé was (om mijn voorraad op peil te houden dan hè) was pff
Bij onze albert heijn staat nu een bordje bij de babyvoeding dat je niet meer dan 3 pakken per klant mag meenemen. Nu snap ik waarom.
Het is echt een crime.. Mijn zusje werkt in de apotheek en daar zijn ook leveringsproblemen. Heb nu 3 pakken op voorraad staan en zij zou er 2 bestellen dus voorlopig genoeg hier en anders bel ik mijn zusje gewoon weer dan hoef ik niet met alle kids de winkels af te sjouwen.
Bij ons in de regio is ook Kruidvat eigenmerk opvolgmelk niet meer te krijgen. Bijna niet,dan. Vandaag heb ik een voorraadje kunnen aanleggen, moest wel in meerder dorpen zoeken