Heee ! , heb per ongeluk in verkeerde groep dit bericht geplaatst dus nu nogmaals hier even. Heb ik weer heb ik net een positieve ovu test. Zie ik mijn vriend maandag ochtend pas weer. Kan ik deze maand nu al meteen afschrijven of kan ik nog hopen. Pff word er zo verdrietig van iedere maand weer niks
Wat staat er op de verpakking van de ovutesten, liza1991? Bij mijn CB ovutesten staat dat als je smiley (dus positieve test) hebt gehad, je 48 uur vruchtbaar bent dus in principe zou het dan maandag nog moeten kunnen zeg maar want baat het niet, dan schaadt het niet Maar ik denk dat elk lichaam ook anders is en dat er geen garanties zijn hoe lang je nog vruchtbaar bent.
licht eraan daar zijn de meningen over verdeelt je ei springt tussen de 12-48 uur wanneer heb je voor het laatst gevreeen?
Dat is dinsdag geweest . Hoop op maandag ochtend 07.00 dat er nog een kans is . Maar als je ei sprong is geweest dan kan het toch nog 24 uur of niet
Als je eisprong dan al is geweest ben je waarschijnlijk te laat, omdat de zaadjes er ook een tijdje over doen om naar het ei te zwemmen. Ik zou het voor de zekerheid in ieder geval wel nog klussen maandag! Wie weet zitten er een paar snelle zwemmers tussen! Dus even afhankelijk van wanneer het eitje gaat springen, heb je misschien nog net een kansje!