Hoi, Ik zit vandaag op cyclusdag 26 en heb nog geen eisprong gehad volgens mijn temperatuur. Mijn temperatuur hou ik nu precies een jaar bij en klopt tot nu toe altijd. Deze cyclus ben ik begonnen met ovulatietesten en twee weken geleden werden ze steeds donker en daarna weer lichter. Een echte knaller heb ik niet gehad, maar wel donkerder dan ze nu zijn. Met de dag lijken de testen lichter te worden. Helaas kan ik ze niet laten zijn, aangezien de streepjes na een paar uur alweer verdwijnen.... Ik heb er verder geen verstand van, dus weten jullie of het normaal is dat ze donkerder en lichter worden zonder eisprong te hebben gehad? Worden ze straks weer donkerder als ik een eisprong ga krijgen of werkt het gewoon niet bij iedereen?? Bedankt voor de hulp alvast.
Je hebt een vrij onregelmatige cyclus zie ik. Dus het kan heel goed dat je je ei-sprong nog moet krijgen. Het helpt misschien als je een foto maakt van je rijtje met ovu-testen. Dan kunnen we er hier ook naar kijken. Het kan best zijn dat je ei nog niet is gesprongen. Je temp is natuurlijk het meest betrouwbare middel (wanneer je het goed doet natuurlijk) om te achterhalen of je een ei-sprong hebt gehad. Ik zou gewoon nog even doorgaan met je ovu-testen. Het kan best zijn dat ze de komende dagen weer gaan oplopen.
Het kan ook zijn dat je twee weken geleden je piek gemist hebt. Een LH-piek kan vrij kort zijn, waardoor je hem kunt missen als je maar één keer per dag test. Je schrijft dat je testen toen wel donkerder werden, zaten ze tegen het positieve aan? Wie weet is je LH-piek toen tussen twee testen in geweest. Temperaturen is niet zo betrouwbaar, dat heb ik van mijn gyn nooit hoeven doen.
Ik heb inderdaad een onregelmatige cyclus, al was hij de laatste paar maanden redelijk regelmatig door de Etos zwanger worden capsules. Ben er nu mee gestopt, dus hij zal weer langer gaan worden Een foto plaatsten heeft helaas geen zin, de streepjes zijn bijna niet meer zichtbaar. Er was 1 test op 13 augustus die net iets lichter was dan de controlestreep. Ik heb nog maar een paar testen, hopelijk ga ik mijn eisprong er mee ontdekken.
Als de lijn toen net iets lichter was de de controlelijn, dan is de kans aanwezig dat je hem gemist hebt. De LH-piek heb je misschien op de 13e of 14e gehad, tussen twee testen in. Dus dan zou je eisprong rond de 15e-16e zijn geweest. Heb je zoiets gevoeld toen? Dan zou je nu een dag of acht na je eisprong zitten. Succes!