Begin april verwachten wij ons tweede kindje, ons zoontje word eind mei 2 jaar. Omdat ik het niet zie zitten om in de zomer met een draagzak te lopen denken we nu aan een meerijd plankje voor aan de kinderwagen. Nu vraag ik me alleen af of ons zoontje daar wel daadwerkelijk op blijft staan of er elke keer af probeert te gaan Zoek dus eigenlijk moeders die ervaring hebben met zo’n plankje met een kind rond de 2 jaar. Is het wat?
Ja ik vind het wel een uitkomst! Niet voor lange stukken handig (loopt niet lekker). Maar verder wel. Onze oudste blijft er ook redelijk goed op staan (terwijl hij nogal van weglopen houdt). Dus ja zeker doen!
Die van mij wilde alleen maar zelf lopen. Hebben dat ding amper gebruikt. Leeftijdsverschil is ook 22 maanden.
Onze oudste was net 2 toen de jongste geboren werd en het plankje was (en is) hier echt een uitkomst. Hij blijft bijna altijd netjes op het plankje staan. Soms wil ie er wel even vanaf, maar komt dan toch gauw weer terug omdat ie het stiekem wel lekker makkelijk vindt. En hij kan zo lekker met z’n broertje knuffelen.
Mijn dochter was 1,5 en die bleef er zeker goed op staan of ze ging er op zitten En nu staat ze er nog wel eens op.
Bedankt voor de reacties Gaan er eentje aanschaffen. Zelf lopen durf ik niet overal aan omdat hij het nog wel eens vertikt om een handje te geven en gauw weg wil rennen. Hopelijk vind hij zo’n plankje wel interessant en leuk genoeg om op te blijven staan. We zullen zien
Ik twijfel ook. Mijn dochter is 2.5 en ook april uitgerekend. Vraag me echt af of ze niet wil zitten. Ik gebruik nu de buggy nog intensief.