Ervaringen meerijdplankje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baby2onderweg, 14 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Begin april verwachten wij ons tweede kindje, ons zoontje word eind mei 2 jaar. Omdat ik het niet zie zitten om in de zomer met een draagzak te lopen denken we nu aan een meerijd plankje voor aan de kinderwagen. Nu vraag ik me alleen af of ons zoontje daar wel daadwerkelijk op blijft staan of er elke keer af probeert te gaan :roflmao: Zoek dus eigenlijk moeders die ervaring hebben met zo’n plankje met een kind rond de 2 jaar. Is het wat?

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja ik vind het wel een uitkomst! Niet voor lange stukken handig (loopt niet lekker). Maar verder wel. Onze oudste blijft er ook redelijk goed op staan (terwijl hij nogal van weglopen houdt). Dus ja zeker doen!

Baby2onderweg vindt dit leuk.
  3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.782
    3.910
    113
    Die van mij wilde alleen maar zelf lopen. Hebben dat ding amper gebruikt. Leeftijdsverschil is ook 22 maanden.

4. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Onze oudste was net 2 toen de jongste geboren werd en het plankje was (en is) hier echt een uitkomst. Hij blijft bijna altijd netjes op het plankje staan. Soms wil ie er wel even vanaf, maar komt dan toch gauw weer terug omdat ie het stiekem wel lekker makkelijk vindt. En hij kan zo lekker met z’n broertje knuffelen.

5. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ja, vanaf 1.5 jaar blijven ze hier goed op t plankje zitten/staan.

6. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Ja top ding! Wij hadden wel een zit ding vond dochter heel relaxt. Zij was 3 toen we hem gebruikten

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Mijn dochter was 1,5 en die bleef er zeker goed op staan of ze ging er op zitten :rolleyes:
    En nu staat ze er nog wel eens op.

8. Baby2onderweg

Baby2onderweg Actief lid

29 aug 2017
    114
    41
    28
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties :thumup: Gaan er eentje aanschaffen. Zelf lopen durf ik niet overal aan omdat hij het nog wel eens vertikt om een handje te geven en gauw weg wil rennen. Hopelijk vind hij zo’n plankje wel interessant en leuk genoeg om op te blijven staan. We zullen zien :)

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ik twijfel ook.
    Mijn dochter is 2.5 en ook april uitgerekend. Vraag me echt af of ze niet wil zitten. Ik gebruik nu de buggy nog intensief.

Deel Deze Pagina