Ik zou meteen een melding maken bij het kdv,desnoods anoniem. Ga langs,schrijf een brief,bel even maar geef het wel door want dat kan natuurlijk niet. En voor medicinaal gebruik lijkt me stug want dan zou ze ook niet de hele dag met zoveel kinderen kunnen werken. Denk je nou echt dat iemand die dus medicinale wiet nodig heeft wèl voor 20 kinderen kan zorgen??
Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben om dat aan het desbetreffende kdv te melden. Nadat ik haar duidelijk laat weten hoe ik daarover denk. Wat een idioterie, je moet er toch niet aan denken dat zo'n muts de zorg voor je kind draagt? Wat zij misschien 'voor de fun' noemt, klinkt mij in de oren als een verslaving.
Nou, ik zou denk ik gewoon het kdv opbellen en zeggen dat ik mijn vermoedens heb en vragen of ze haar in de gaten willen houden ofzo. Anders komt dat meteen zo beschuldigend over en heb jij het gedaan als het niet waar blijkt te zijn.
Dat is toch echt niet te begrijpen als zo'n dingen gebeuren hé! Als kinderverzorgster maakt dit me meer dan kwaad. Je bent verantwoordelijk voor het dierbaarste bezit van een ander. Dus moet je toch goed weten dat dit soort dingen niet kunnen! :x Ikzelf zou zelf geen klacht indienen, gezien je kind daar zelf niet gaat. Tenzij je het anoniem gaan doen, en dan is maar zeer de vraag hoe serieus het zal worden genomen. Wat je wel kan doen is mensen waarschuwen die daar hun kind brengen. Als zij klacht indienen zal dat dan misschien wel serieus genomen worden.
Nee het kan niet! En ja je mag je er mee bemoeien. Alleen ik weet het niet de collega.s van dat kdv moeten toch aan hun collega zien of ze onderinvloed is! En neem aan dat zulke serieuse zaken wel door gespeeld worden naar de leiding gevende. Anders vind ik de mede collega.s ook onverandwoordelijk. Maar weet je het zeker en heeft die kennis van die kennis het niet erger gemaakt dan het is? En rookt ze het alleen als ze niet werkt? Zal het dus eens goed na vragen en blijk het te kloppen vind ik het zelfs je plicht om de werkgever in te lichten het gaat niet om jou kind idd maar wel andere kinderen en daar dragen we allemaal onze verwandwoording voor ook al zijn ze niet van ons zelf.
HAha dat had ik dus ook toen ik dat woord zo vaak las bij jou... kennis kennis kennis.. hoe vaker je een woord soms zegt hoe vreemder het klinkt hihi
ik zou zeker weten even opbellen naar het kdv en dit verhaal vertellen.. het kan gewoon echt NIET dat iemand die onder invloed is van drugs de hele dag met kinderen werkt !!..
Ik zeg niet veel..... maar wel dit; ik zou je heel erg dankbaar zijn als je het weet en er melding van maakt als het op mijn dochters kdv was!
tja of iemand het nou voor de fun gebruikt of voor de pijn, de werking is en blijft hetzelfde! lijkt me niet echt de bedoeling dat een stonede leiding zorg draagt voor veel jonge kinderen. je word er suf van en onoplettend, je reactievermogen daalt enorm. zou er zeker wel een melding van maken en dan moeten hun maar eens bedenken wat ze met zo'n persoon willen.
ik vind het niet kunnen dat iemand die verdovende middelen gebruikt op je kind past. dus ik zal er zeker wat van zeggen, maakt voor mij geen verschil in dit opzicht als het een medische reden heeft of niet. kunnen ouders zelf beslissen of ze genoeg vertrouwen in haar hebben maar dat het nu stiekem wordt gedaan, kan ze niet maken
Niet als ze haar niet anders kennen. En niet iedereen gaat raar of wazig doen onder invloed. Wel gaat je reactievermogen aanzienlijk achteruit en vooral ook je inzicht. Noodzakelijke dingen voor een leidster!
Hoe weet je iets van een kennis van een kennis met 100% zekerheid? Ik zou het persoonlijk bij de persoon zelf aankaarten en daarna pas bij het kdv.
Niet iedereen wordt knetterstoned van een joint, zeker als ze het vaak doet. Dus dan is het niet zo gek dat haar collega's het niet merken. Ik moet er niet aan denken dat ik mn kind daar zou brengen, dus ik zou me er inderdaad mee bemoeien. Voor de andere kindjes en hun ouders. Maar hoe kun je het zeker weten als het een vage kennis is?
Ik zou er niks mee doen. Als zij haar werk slecht doet wordt ze vanzelf wel ontslagen. Als je zelf gaat bellen naar het kdv sta je alleen maar voor aap. Wie geloven ze, een anonieme vreemde beller of een werkneemster?
Dat vind ik zelf een beetje onverantwoordelijk. Gewoon wachten tot het een keertje fout gaat? Eerst maar een kind er de dupe van laten worden voordat er tot actie wordt overgegaan! @TS: Persoonlijk zou ik het wel aan het KDV melden, vooral als je het uit haar eigen mond gehoord hebt. Heb je nog meer getuigen die je kunt aanhalen indien nodig? Als het KDV besluit om je te negeren, heb jij in ieder geval je best gedaan.
Idem.. Ik zou mijn dochter in elk geval niet brengen op een kdv waar een leidster rondloopt die stoned is, medicinaal of niet. Als ze stoned moet zijn om iets te onderdrukken gaat ze de ziektewet maar in, maar niet onverantwoord om mijn dochter denken!
Ik zou er ook melding van maken. Mits ik wel behoorlijk zeker zou zijn van m'n zaak. Bij twijfel zou ik eerst meer willen weten... zeker als het om een kennis van een kennis gaat: hoe ben je achter die info gekomen? En waarom doet jouw kennis daar niets mee?