Wel of niet mee?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gumpie1709, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan dan ook een handdoek onder het matrasje in de wagenbak leggen... Scheelt weer wat kou

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zou je dochtertje lekker meenemen.

Kinderwagenbak lekker warm opmaken, eventueel nog een kruikje erbij, romper met lange mouw, shirtje met lange mouw, jasje, mutsje, handschoenen, broek, sokjes, schoenen...

Moet kunnen hoor!

3. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Door alle reacties neem ik mijn meisje lekker mee!! Ze gaat alleen in de auto in de maxi cosi en daarna in de wandelwagen!! Heb een warm jasje en trek d'r warme kleertjes aan, eventueel kruik mee idd en ik neem aan dat je die gewoon kan hervullen!! Tijdens haar voedingen gewoon in restaurant zitten en dan jasje uit enzo, volgens mij moet het helemaal goed komen!! Heb er zin in, zij heeft er wel niets aan, maar ik wil haar er gewoon bijhebben!!
    Bedankt voor alle reacties

Xx

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik schrik van alle tips hier!! Ik zou haar ook lekker meenemen, maar GEEN kruik in een rijdende wagen meenemen zeg! Zodra je kindje in de wagenbak gaat, kruik eruit. Dus in de auto kan ie wat opwarmen. Weet je hoe levensgevaarlijk het is om een hete kruik mee te nemen? Snap echt niet dat iedereen dat maar als tip meegeeft....

5. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ik zou echt niet weten waarom je je baby niet mee zou nemen. Tuurlijk heeft je baby nog niets aan de dag dierentuin, maar thuis liggen ze ook maar de hele dag. Voordeel van meenemen is dat ze bij papa en mama is. Gewoon goed warm aankleden, mutsje op. Wat wij vorige jaar deden is de voetenzak voor de kinderwagen buggy inzet, in de wandelwagenbak leggen. Dat was heerlijk warm, dan de kap erover tegen de wind en dan heb je geen wandjes en zeker geen kruik nodig.
    Maar zeker en absoluut meenemen!!! Veel plezier!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sorry, die snap ik ff niet....

7. Loesje86

Als je een hete kruik meeneemt in de wandelwagen, is er door het hobbelen een kans dat deze opengaat of gaat lekken. Dit kokende water komt dan dus bij/op je kindje terecht... Ik denk niet dat je dat wil? Ook al is de kans misschien klein...voorkomen is beter dan genezen....
    Een gevulde kruik dus nooit meenemen onderweg, in de mc, wagen of iets dergelijks.... Verbaas me er echt nog steeds over hoe weinig mensen hier over nadenken....

8. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Lekker thuislaten. Veel te koud.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat je geen kruik mee mag nemen... Bij mijn weten doen genoeg mesnen dit ook op advies van de Kraamzuster...

ik ben zelf in de winter geboren en lag ook altijd met een kruik in de wagen...

Je hebt wel een punt, maar zouden ze daar niet tegen kunnen dan tegenwoordig?

Je zou er wel evt een plastic zak omgeen kunnen doen dan? Stevige? Mocht het gaan lekken lekt het daar in. En sowieso regelmatig checken.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat een bullshit dat ze niet mee zou kunnen. Een baby van bijna twee maanden kan echt wel wat hebben zeg.
    Lekker warm in de doek bij mama of met een kruik in de wagen. Je hebt ook elektrische kruiken hoor.

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zou haar idd gewoon meenemen, een kruikje, lekkere dikke deken. desnoods neem je nog een extra deken mee die onderin de kinderwagen legt..

12. misa

misa Niet meer actief

Ja meenemen! Goed inpakken en om het matrasje van de wandelwagen een fleecedekentje doen. En eventueel een handdoek onder het matrasje om kou van onderen tegen te gaan. En een draagzak of doek kan ook heel fijn zijn! Kijk anders eens op www.babybij.nl

13. Loesje86

Ik ben er iig wel tegen gewaarschuwd door de verloskundige en kraamhulp. En was blij dat ze dat deden, want mijn meisje is in december geboren en anders had ik ook een kruik meegenomen in de wagen, maar nu warmde ik de wagen lekker op met een kruik en zodra we weg gingen ging de kruik eruit. Je wilt volgens mij echt niet weten wat de gevolgen zijn als hij opengaat... Ze kunnen je namelijk nooit 100%garantie geven....

Deel Deze Pagina