help! mijn meisje is nu 21 maand altijd een hele goede slaper geweest, netjes 12 u achter elkaar en nooit wakker s'nachts kind was blij als ze op bed lag s'avonds! maar sinds 2 weken ongeveer is slapen een drama! als ik haar in bed leg, is er nog niets aan de hand loop ik de kamer uit begint ze met jammeren en dan duurt het ongeveer 10 minuten en begint ze te huilen... en daar houdt ze niet meer mee op! valt niet in slaap, jammert maar door maar is wel moe! heb al van alles geprobeerd! weer uit bed halen; wil ze niet troosten in bed; wil ze ook niet nog maar klein flesje melk; ook niet uiteindelijk valt ze in slaap maar is na een uurtje/ 2 uur max weer wakker en het begint weer opnieuw jammeren- huilen etc het enige wat helpt is haar bij me in bed doen en tv even aan, ze kijkt 10 min tv en valt dan bij mij in bed in slaap terug doen in bed is geen optie want dan wordt ze wakker en gaat weer huilen! wordt hier wanhopig van want ik slaap bijna niet als ze bij me in bed ligt, laat ik haar in haar eigen bed slapen we allebei niet! help! wat kan dit zijn?? ze is wel vorige week wat grieperig geweest maar daar lijkt ze nu geen last meer van te hebben eten wil ze ook niet meer trouwens! groente wil ze niet, brood nog mondjesmaat, fruit gelukkig nog wel! herkent iemand dit??