Wel of niet meegaan ?

Discussie in 'De lounge' gestart door tricie83, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou dan weer kijken naar welke plaatsen je hebt en hoe lang het werkelijk duurt eer je "buiten bent".

Mij hadden ze er 2 jaar geleden toch echt geen plezier mee kunnen doen.
    En nu enkel als ik op voorhand weet hoe druk het gaat zijn en als ik héél degelijke plaatsen heb (waar ik weg kan zonder anderen te storen). Maar sowieso gedij ik niet in zalen van meer dan 300 personen.

2. knap

knap Niet meer actief

Ben het met jou eens.

En ik ben van mening laat angst niet jou leven beheersen verstandelijk weet je het ook allemaal. Je maakt je al druk van te voren dat wekt juist de aanvallen op probeer er wat opener in te stappen en laat het op je af komen. Stapje voor stapje.

3. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Ik heb helemaal geen idee wat je angststoornis inhoud, dus daar kan ik niet over oordelen. Wat ik wel kwijt wil is dat het echt een supergave musical is. Echt helemaal geweldig. Ik ben nu twee keer geweest en twijfel over een derde keer.

Je angsten onder ogen zien om ze niet de overhand te laten krijgen kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik ben ooit overvallen tijdens een weekendbaan op een tankstation, maar ben zo snel mogelijk weer gaan werken, juist om minder bang te hoeven zijn. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niks met je doet en ik nu nog enorm kan schrikken als iemand onverwachts naast me staat.

4. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe het is, maar ik wil even 1 ding zeggen.
    Je kunt niet naar het toilet tussendoor. Doordat de tribune draait.
    Ik hoop dat je kunt gaan. Het is een geweldige ervaring!

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Tricie, je hebt een PB

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Nogmaals Dyson heel erg bedankt, in je pb heb je me echt gerust kunnen stellen dat er altijd nog een mogelijkheid is om wel tussendoor weg te kunnen. dat stelt me al zoveel meer gerust.
    Dus met de bach rescue in de aanslag gaan we het proberen !
    Ik laat morgen weten hoe het is gegaan.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.024
    550
    113
    super dat je het gaat doen! sterkte en succes

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Helaas herkenbaar.. Niet het juiste advies volgens sommigen, maar ik ben het iom een arts gaan doen mbh van oxazepam. Heb de oxazepam een paar keer geslikt, uiteindelijk was het genoeg om er alleen maar eentje in m'n tas te hebben en uiteindelijk vergat ik het gewoon en kon ik zelf de knop omzetten. Maar als het zonder medicijn nog lukt is dat natuurlijk veel beter! Bij mij werkte het alleen averechts omdat iedere paniekaanvak de angst groter maakte en ik het zonder zo'n pilletje niet meer onder controle kreeg...

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ben er nu trouwens voor 95% vanaf gelukkig :)

10. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Zo en weer wakker, het was heel mooi voor zover mee gekregen.
    Wel een paar keer aardig benauwd gehad. En heb er aardig wat bach rescue door heen gejaagd.
    Ik ga hier toch weer even last van hebben en heb ergens wel spijt
    dat ik niet gewoon mijn rust heb genomen en ben gegaan.
    Ben blij dat ik het gezien heb maar of het het waard was , daar ben ik nog niet over uit. komt nog wel.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat goed van je dat je toch gegaan bent. Misschien in de toekomst eerder voor je rust kiezen en proberen om kleine stappen te nemen. Een musical is al gelijk zo'n grote onderneming. Ik vond het toentertijd al een overwinning als ik zonder al te veel paniek boodschappen kon doen.

Toen ik heel erg last had van paniekaanvallen wilde ik het liefst dat alles weer normaal was en dat ik alles weer durfde dus liep ik mezelf soms voorbij omdat ik aan mezelf wilde bewijzen dat ik het wel kon. Maar dit werkte alleen maar averechts.

Wat ik wil zeggen is dat je niet gelijk de berg op hoeft te rennen. Dit heeft heel veel tijd en rust nodig, dus luister naar jezelf!

12. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat ontzettend knap van je dat je toch bent gegaan!
    Ik kan me voorstellen dat je hier nu wel even last van krijgt, dat heb ik ook altijd dat ik dan in rust juist last krijg.
    Maar je hebt het toch gedaan, en daar kun je heel erg trots op zijn!!
    Mocht je vandaag toch last gaan krijgen, laat het over je heen komen en accepteer het, dan gaat het sneller over..
    Goed gedaan meid!

Deel Deze Pagina