Ik ben wel benieuwd Welke vacature site's gebruiken jullie allemaal? Ik deze werk.nl monsterboard.nl vacaturesite.nl indeed.nl En natuurlijke de uitzendbureaus. Maar ik kan werkelijk alleen maar vacatures vinden voor 30 uur of meer of minder als 22.. Is er geen gulden middenweg meer zoals 24 of 26?! HELPPP
Ik die ook. En brabantzorg.net en noordbrabantvacature ofzoiets. Oja en nationalevacaturebank.nl. Ik kan volgens mij wel gewoon de uren die ik wil opgeven. Maar dat doe ik niet meer, want soms vullen ze daar niks in en staat er automatisch fulltime terwijl dat niet zo is. Of dat minder uren bespreekbaar zijn, alleen dat staat dan onder meer uren zeg maar. Haha beetje vage uitleg.
Ik snap wat je bedoeld. ik vul ook geen uren meer in. Maar de uren die ik kan werken vind ik dus bijna niet. hoog uit 1 of 2. Het is of te veel uur of te weinig uur.
Jobtrack.nl Vind ikzelf een prettige site Hier staan ook alle vacature's op die in de plaatselijke kranten worden gepubliceerd
Ik keek altijd op www.askjim.nl. Maar toen ik laatst zocht viel het me op dat er een detacheerders en uitzendbureau's op staan...