Ervaringen met Ergopouch

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dexie, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Zijn er moeders die ervaring hebben met de slaapzak van Ergopouch Cotton & Bamboo slaapzak. Mijn zoontje heeft nu een slaapzak van de Hema, Zeeman en de Combi Sleeper geprobeerd maar is elke keer nat van het zweet en heeft het heel snel warm. Graag jullie ervaringen want hij is nogal aan de prijs maar als hij goed werkt is dat het natuurlijk meer dan waard.

2. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    wat heeft hij aan als ik het vragen mag?
    Is dit alleen een romper of heb je ook nog pyjama aan, onze dochter ligt altijd in slaapzak boven de dekens maar zij heeft het probleem dat ze 's nachts heel erg afkoelt en slaapt dus nog in een winter slaapzak, onder de dekens is dit met romper en pyjama aan te warm maar romper met korte mouwen dan werd ze weer te koud ze heeft nu een romper aan met lange mouwen en dat gaat prima.
    Ik kan haar als wij naar bed gaan weer al slapend onder de dekens leggen, hiervoor werd ze altijd wakker, ging daarna wel meteen weer slapen hoor.

Heb geen ervaring met de slaapzak van Ergopouch Cotton & Bamboo

3. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Hij heeft een romper zonder mouwen en een zomerslaapzak (hema) zonder dekens en nog zweet hij in bed. Het kamertje is ook niet te warm.

4. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Apart, zoals ik al beschreef koelt onze kleine heel erg af, het is soms heel erg zoeken van wat het beste bij jou kindje past.
    Ik hoop dat je snel een oplossing vind.

5. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Dank je. Ik krijg vandaag de Ergopouch binnen dus zal mij benieuwen. Ik laat het je weten want deze slaapzak is ook heel goed voor kindjes die het snel koud hebben.hij reguleert de temperatuur omdat het van natuurlijk materiaal is gemaakt (bamboe)

Deel Deze Pagina