Haha geniaal dit Op vakantie gaan moet trouwens wel op een tropisch eiland he? Anders lukt t niet... En als je last hebt van negatieve aardkronkels dan kun je daar vurenhouten blokjes van 150,- voor kopen schijnen erg goed te werken.. Verder komt t vanzelf, niet teveel aan denken waaaant we zijn nog jong!
Ik wordt er weer vrolijk van als ik dit lees En wat zou het toch mooi zijn als je het zo makkelijk kon regelen. Helaas.... Maar o wat worden wij trotse ouders als het dan ooit eenmaal zo ver is <3
Hahaha, ik las de 1e berichten en dacht wtf!! Houd de humor er maar goed in, dat is zeker nodig in die zware mmm. En geef de hoop nooit op hoor!! Toitoitoi!
Dankje! Gelukkig herkennen veel mensen onze frustraties om mij heen hoeft iemand maar te niezen en diegene is als zwanger. Kan soms zo moe worden van mensen die na 3 rondes al paniekerige berichten gaan plaatsen. Of van die topics van: wie had er ook een positieve ovulatietest maar was 2 weken later niet zwanger?? Dan doe ik altijd echt een facepalm achter m'n iPad
Haha gooooo girl, echt humor! Ik vier anders ook de verjaardag van mijn kat, taart slingers en vooral heel veel visite hihi leuk bedacht! Toppie groetjes
Hahahahaha ik ga stuk! Ik dacht echt WTF? Heb je weer zo'n gek! Gefeliciteerd met je kat TS ik wil wel een foto van de kat met verjaatdagsmuts heurr
Hahaha creatief Ik praat er trouwens ook over met mijn kanarie of hij het er wel mee eens is als de hormonen hier weer op tafel komen hoor.