Goedemorgen .. Ik vroeg mij af wanneer je nou aan de bel moet trekken kwa bewegingen van de baby , ik ben nu 25 weken zwanger en merk nu al 2 dagen dat de baby wel aanwezig is maar de schopjes zijn een stuk zachter , en ook iets minder op een dag . Op drukke dagen voel ik echt harde schopjes soms bijna de hele dag door en op rustige dagen moet ik er echt voor gaan liggen en contact maken met mijn handen of een muziekje. Ook had ik het idee dat ik 1,5 week terug een beetje regelmaat had in de bewegingen hij melde zich vaak Savonds om 23:00 , en nu is dat vaak al een stuk eerder. Hopelijk kunnen jullie mij hier wat meer over vertellen Alvast bedankt !
Goedenavond ano1, Tot 26 weken hoef je de baby niet elke dag te voelen. Uit jouw verhaal maak ik op dat je het wel elke dag voelt, alleen wisselt de intensiteit en frequentie van de bewegingen. In de periode heeft de baby relatief veel ruimte in de buik en lekker vrucht water. Dus soms zal de baby in een houding liggen dat je het weinig voelt en soms zal het zo liggen dat je het heel goed voelt. Dus op dit moment geen reden tot ongerustheid. Succes! Groetjes Monique