7 maanden is wel erg vroeg.. Ze moeten toch wel goed kunnen zitten. Bij een ongeluk komt er ook veel meer kracht op het lijfje dan in een achteruitrijstoel, dat moeten ze wel op kunnen vangen. We zijn hier met net 9 maand overgegaan, omdat hij gewoon te breed werd voor de MC. Hij was toen al wel 11 kilo. Maar in de vervolgstoel heeft hij nog 1.5 maand in de ligstand gelegen (MC priori). In die stand lag hij bijna hetzelfde als in de MC, alleen dan andersom. We hebben de laatste 2 maanden wel echt moeten rekken. met zo weinig mogelijk kleren aan, ging het net aan. En de reisjes even wat beperken. Naar de stad heb ik een poos met kinderwagen&bus gedaan, ipv de auto..
De Romer is wat smaller bij het hoofd dan de Maxi cosi vervolgstoelen, dus als je kindje wat smaller / kleiner is zou ik daar ook eens naar kijken. En de ligstand is idd bijna niks, maar voor het begin miss nog wel handig voor als een kindje nog niet zo goed zelfstandig kan zitten. Ik lees hier veel dat na da cosi het ook nog gillen is in de vervolgstoel. Bij ons is dat niet, het is in de stoel helemaal goed en naar buiten kijken vind ze ook super leuk.
7 maanden is echt nog erg vroeg.. Lisa heeft 9,5 maand alles bij elkaar gegilt in de auto, ik weet dat het echt geen pretje is maar het is voor de veiligheid van je kindje..
ow das vervelend.. hier is het twee maanden geleden begonnen en sinds een maand echt heel erg.. Het ligt hier echt aan de MC en niet aan de auto, want ik zet haar binnen in de MC en dan begint het al.. we gaan volgende week kijken voor een vervolgstoel en dan zien we wel hoe lang onze oren het nog volhouden..
QUOTE=sandraske;9729539]ow das vervelend.. hier is het twee maanden geleden begonnen en sinds een maand echt heel erg.. Het ligt hier echt aan de MC en niet aan de auto, want ik zet haar binnen in de MC en dan begint het al.. we gaan volgende week kijken voor een vervolgstoel en dan zien we wel hoe lang onze oren het nog volhouden..[/QUOTE] Ja hier ook.. Sinds ze in de vervolg stoel zit is er niks meer aan de hand Was echt een opluchtig! Maar wij hadden de regel dat ze echt zelf moest gaan zitten voordat ze van ons overmocht naar de vervolg stoel, maar dat deed ze pas toen ze 9,5 maand oud was..