Gisteren is er bij de jongste bijna 9 maanden een infectie op de bovenste luchtwegen geconstateerd door de huisarts. Gisteren was ze ook echt een zielig hoopje baby. Vandaag geen koorts meer, slaapt ook weer stuk beter, hoest nog wel erg en is ook weer stuk fitter en aanwezig. Zal ik morgen gewoon lekker met haar naar buiten gaan, moet eigenlijk de oudste smiddags naar de psz brengen en het is niet ver. Als ik haar warm aankleed moet dat toch wel gewoon kunnen. Ik twijfel nu een beetje omdat me moeder weer zegt beter nog even binnen blijven. Dus vraag ik me af wat jullie zouden doen. Kijk als ze zich zichtbaar beroerd enzo voelt blijf ik gewoon binnen natuurlijk.
ik zou lekker naar buiten gaan hoor, je kindje flink inpakken. het is maar een klein stukje zeg je zelf en een beetje frisse lucht doet ook vaak wel wonderen hoor. als je kindje nou echt ziek is morgen zou ik het natuurlijk niet doen maar anders wel hoor. maar gewoon lekker op je gevoel af gaan!
Ik zou gaan. De kleine moet ook weer weerstand op bouwen en zoals je al aangeeft goed aankleden en niet al te lang. Hoe fijn vind je het zelf als je ziek bent geweest weer naar buiten te gaan? Ik in ieder geval super dus zo denk ik ook bij uk. Successs met je beslissing.
als ze morgen geen koorts heeft dan wel ff naar buiten.dat is erg goed voor bovenluchtwegen infectie,wat eigenlijk ook neusverkoudheid kan betekennen. daar helpt frisse lucht wel.maar niet als ze koorts of verhoging heeft.
Vandaag heeft ze tot nu toe geen koorts gehad. Ze heeft er wel een ab kuur voor gekregen van de huisarts. Maar denk dat als ze morgen geen koorts heeft en zich in mijn ogen goed voelt lekker naar buiten gaat met haar. De psz is echt maar 5 min. lopen misschien iets langer met peuter tempo.
Het is heerlijk om weer even naar buiten te gaan voor je kleintje. Vind ik zelf ook. En het zou nog fijner zijn als ik dan ook gewoon lekker mocht zitten in een lekkere warme wagenzak en ik ook werd geduwd. Mmmm, wat ben ik soms jaloers op die kleintjes, haha!!