Ben zo trots op Isa dat ik het iedereen wil laten weten. Sinds twee weekjes is ze namelijk zowel overdag als snachts zindelijk Ze heeft het helemaal zelf gedaan dus blijkbaar was ze er gewoon aan toe. Oktober wordt ze drie jaar. Hopelijk volgt Eva ook snel dat ze snachts droog blijft, scheelt namelijk een boel luiers Kwebbel
Haha, gelijk heb je dat je nu zo trots op je meisje bent! Nu de kleinste poeperd nog he en dan kun je van al het luiergeld lekker een vakantie houden ofzo Groetjes van Kiki
gefeliciteerd hoor weer een nieuwe fase in met je meid ,wij hebben het ook al met onze twee meiden en wat worden ze dan al eigenlijk groot en wat kan je trots zijn op je kind he? Onze jongste dochter van net 4 jaar is deze week voor het eerst naar de kleuterschool zonder wendagen gegaan en ze vind het geweldig en het gaat heel goed maar wat ben je dan zo trots op je kind he? Andere dochter had er echt wel moeite mee,maar dan zie je echt al wel verschillen bij je meiden en dat vind ik weer zo mooi.(de ene is daar goed in en de andere is weer goed in wat anders) Groetjes van een trotse moeder esther.
Kiki bedoelt onze Tijn van bijna 4 maanden @ essie..ik weet goed wat je bedoelt met het trots gevoel. Laat dat gevoel vooral maar blijven. Kwebbel