misschien een andere oplossing: als er veel collega's zijn, zijn er toch ook mensen met nog een klein hummeltje? Zijn er geen mensen die 's avonds gewoon weggaan? Zij kunnen je dan wegbrengen. Dat je man dan achterblijft en jij gaat naar huis? Ik heb zelf nog geen kleine, maar ik neem aan dat ze wel doorslaapt? Als de oppas haar in bed legt, blijft ze toch lekker slapen tegen die tijd? Dan maakt het ook niet uit waar jij slaapt. Mocht ze nog niet doorslapen snap ik het probleem, maar ze wordt hoe dan ook door de oppas in bed gelegd. Sterkte!
Zijn collega's wonen allemaal de andere kant op, dus dat gaat lastig worden.. Voor zover ik nu weet, brengt derest hun kleintje gewoon naar de oppas (zijn maar 3 anderen met een kindje onder een jaar trouwens). Fiene sliep door, maar sinds een paar weken wordt ze weer een paar keer op een nacht wakker (niet voor een voeding gelukkig). Maar daar wil ik me nu niet druk over maken, we zijn dan weer 2,5 maand verder, dus geen idee hoe het dan gaat!
Meis, dan ga je toch lekker niet? Misschien een gek idee, maar als je geen zin hebt en je bent liever bij je kindje, waarom zou je dan gaan? Volgend jaar weer nieuwe kansen.
Als het aan ons ligt, is er volgend jaar december nog een kleintje bij, dus durf zo niet zo goed te denken Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar ik durf hem niet te gaan beloven dat ik er volgend jaar bij kan zijn..