wel of niet naar het ZH voor KID

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Amberkidzi, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberkidzi

1 dec 2007
    39
    0
    0
    beveiliger
    Rotterdam
    Hoi

hoe meer ik lees op internet hoe meer ik ga twijfelen over ZI(zelfinseminatie). Wel of niet naar de ha voor verwijzing naar ZH. Ik lees zoveel dingen op internet over donoren dat ik nu ga twijfelen of we zelf wel een donor willen zoeken. Ik twijfel omdat via het zh het veel langer duurt en de kwaliteit door het invriezen achteruit gaat. Maar kan je eigenlijk een donor zoeken en dan via het zh laten doen of moet het dan alsnog een half jaar de vriezer in pffffff loop helemaal over nu van de twijfels. Kan je ook gewoon een afspraak maken met het ZH en als het toch niet is wat je wil gewoon alsnog ZI doen ? Wordt KID eigenlijk vergoed als je via het ZH laat doen?

groetjes Amber

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Amber,
    Ik begrijp je twijfels heel goed, moeilijk hoor!
    Het is ook een moeilijk traject.
    Weet je, als je antwoord wilt op al deze vragen, zou ik gewoon een afspraak maken met je ziekenhuis. Volgens mij zijn de protocollen ook verschillend.
    Straks hoor je hier een verhaal, wil jij dat in de praktijk brengen, gooit je ziekenhuis roet in het eten....
    Heel veel succes!
    Ik hoop dat je gauw kan starten!
    Elmo

Deel Deze Pagina