Ja, knap dat ze dat al weet dat het dit niet is..pfftt... Hopelijk is hij snel beter. Goed in de gaten houden. Bij mij is ie er ook al uit en dat begon met overgeven, verhoging, blindedarm eruit. De dokter duwde toen op mijn rechterkant van de buik en ik kreeg voor het eerst in mijn leven een moordneiging. haha! Beterschap en post je even hoe het is afgelopen?
Weel heel knap van die vrouw dat ze kan zien via de telefoon of dat het is of niet ... Vind ze zowieso al enorm makkelijk bij de HAP, als je volgens mij nog net niet dood ligt te gaan mag je pas komen, maar ja als ie dood ligt te gaan dan ben je ook de HAP niet ... Vind ze altijd zo kortaf en het lijkt wel alsof je nooit mag komen, heb denk ik 3 keer in mijn hele leven een keer gebeld en die drie keer deden ze vreemd .. Maar goed iig beterschap ..
Hier ook een keer blinde darm ontsteking gehad en daarvoor ook eerst 3 keer bij de huisarts geweest voordat het erkend werd. Hier dus ook een vreemd begin van de sympthomen. Vind dit idd ook heel erg op bdo lijken. Zou gewoon nog een keer bellen en een beetje overdrijven over hoe het is.
Wij zijn er vorige keer gewoon naartoe gegaan... Dan is t wel ff mopper mopper mopper maar je word uiteindelijk wel geholpen. T is toch niet normaal dat ze tegenwoordig denken dat ze helderziend zijn en je niet eens meer normaal geholpen word Hoe gaat het nu met je vriend? Liefs mij