Hallo allemaal! Sinds 2 weken heb ik last van jeuk van onderen. Het begon eerst met af en toe jeuk, nu heb ik van voor tot achter echt jeuk. Ik denk zelf aan een schimmelinfectie, maar ik heb daarentegen geen extreme, korrelige afscheiding, of iets wat juist bij de schimmelinfectie hoort. Alleen maar vreselijke jeuk van onderen, met af en toe ook echt van die steken! Heb nu Daktarin wat ik erop smeer, maar het helpt nog niet echt. Hebben jullie tips voor mij wat ik kan gebruiken om de jeuk minder erg te maken? Ben wel van plan om maandag naar de dokter te gaan, mocht het zo blijven! Hoor graag jullie reacties!
Hee, alleen jeuk kan ook normaal zijn bij een schimmelinfectie, ik heb het zovaak gehad zowat elke maand.. en ik had vaak wel afscheiding etc maar ik had ook momenten dat ik alleen jeuk had heel erg en het was ook vurig rood daar beneden en ik smeerde gwn anti schimmel creme op en dan na paar dage foetsiee maar mis moet je de HA ff bellen
hoi hoi het klinkt wel als een schimmelinfectie ik heb het vorige week nog gehad het beon bij mij ook met afentoe jeuk en later constand jeuk had ook geen afscheiding of wat dan ook alleen jeuk ben er mee bij de dokter geweest en had toch echt wel een schimmelinfectie heb daar voor een 1 maalige tablet gekregen die ik moest in bregen en het was met een paar dagen helemaal over ik zal zeker even de dokter bellen
Hallo, ik heb er bij mijn vorige zwangerschap met zo'n 36 wkn ook last van gehad. Bleek schimmelinfectie. Gewone zalfjes e.d. al geprobeerd. Daarna toch HA maar gebeld en zalf meegekregen. Nou binnen 2 dgn was ergste jeuk al weg, had toen gewild dat ik eerder had gebeld. Tja toch een beetje vorm van schaamte gewacht tot het echt te erg werd. Dus mijn tip: NIET LANGER WACHTEN en gewoon HA bellen. gr. Angelea
had t ook... naar de HA geweest en die gaf me op basis van mijn verhaal iets tegen candida. maar dat wil ik toch niet gebruiken totdat ik zeker weet dat het candida is, dus heeft hij een kweek naar het lab gestuurd en moet ik toch 10 dagen wachten.... ik gebruik in ieder geval lactacyd om het goed schoon te houden... het moet maar even, wil niet voor niks medicijnen gebruiken met het gevaar dat weer iets anders de kop op steekt als bijwerking (candida zou ik ook hebben dankzij een antibiotica kuur voor blaasontsteking...)