Ja! Eindelijk 30 weken voorbij!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora en Boots, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

De eerste 12 weken gingen zo langzaam en nu alweer de 30 weken voorbij!:D
    Was altijd al met een beetje jaloezie naar banners aan het kijken die de 30 weken voorbij gingen en nu eindelijk hier ook. Heb echt het gevoel dat ik nu een beetje kan gaan aftellen.:)

Nog meer moeders die net 30 weken zwanger zijn?

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ja ik vandaag 30 weken en 1 dag. Vind het evengoed lang duren nu. Maar dat komt omdat mijn dochtertje met 27 weken en 2 dagen geboren is. Vraag me dus elke dag af hoe lang ik nog zwanger mag zijn. Leef ook erg naar de 34 weken toe! Maarja ik ben iig ver voorbij de 27 weken! :)

3. Dora en Boots

Wat fijn dan dat je nu in ieder geval al voorbij de 30 weken bent:). Ik heb er geen verstand van:), maar heb je met deze zwangerschap een grotere kans dat het kindje veel eerder komt?

Ik duim in ieder geval mee dat dit kindje lekker lang blijft zitten!:)

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan ook niet wachten op de 30 weken! 34 weken is sowieso een mijlpaal!

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik ben vandaag ook30 weken zwanger , en begin nu toch steeds meer nieuwsgierig te worden , vooral ook omdat ik n hoop vriendinnen om me heen heb die bijna uitgerekend of net bevallen zijn .
    ik kijk maar uit naar de verjaardagen van mn oudste kindjes die 25 en 17 oktober jarig zijn en ik ben de 15e uitgerekend :)
    maar als ik dan terug kijk is het wel snel gegaan die 30 weken :p

6. Dora en Boots

Ik ben ook zo benieuwd naar ons kindje! Een hoop drukte dus voor jou in oktober. Ik ben de 13e uitgerekend en zelf jarig op de 22e.;)

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb wel idd een groter risico op een te vroeg geboren kindje. Maar ik heb nog steeds ook een hele grote kans dat ik het ga uitdragen. Die kans is groter. Ik word ook goed in de gaten gehouden. Moet nu even elke week a 2 weken komen om de baby te meten en het vruchtwater. De baby is aan de grote kant en ik heb ruim vruchtwater vandaar. Mag straks weer naar het ZH.
    Hebben jullie alles al klaar?
    Ik ben de 14e uitgerekend en zelf de 10e jarig.
    Groetjes

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ja ik vraag me echt af hoe we dat nou voor elkaar gekregen hebben 3 keer (eigelijk 4 keer) uitgerekend in t 2e deel van oktober :p
    en de laatste keer bewust met ovulatie testen mn ei gevonden en niets gedaan .... ik begrijp er helemaal nix van hahaha
    maar ja t is wel makkelijk , mijn familie die in limburg woont hoef maar 1 keer heen en weer hahaha en 1 keer per jaar bezig met taart en vreterijen :p

Deel Deze Pagina