Hallo meiden Ik kan vanavond naar pearle brillen winkel voor een oogmeting. Maar zijn ze wel zo goed als ze zeggen op de tv.?
IK heb er een bril vandaan en het is prima... Maar ja... niets is zo goed als ze beloven op de reclame, er is overal wel wat!
Spreek zelf niet uit ervaring, maar mijn man heeft zijn brillen wel bij de Pearle vandaan. Hij is er zeker wel tevreden over.
Ik had vroeger altijd brillen van Pearle. Dat is al wel wer en aantaal jaar geleden hoor. (Voor mijn lenzen kwam ik bij groeneveld terecht want die hadden toen een beter aanbieding. En inmiddels ben ik gelaserd.) Maar ik heb toen van pearl altijd prima brillengehad hoor. waarom niet? Een opticien is een opticien hoor. Ik geloof zelfs dat pearle tegenwoordig ook optometristen in dienst heeft, voor het geval je een niet zo standaard oogafwijking hebt. Maar in de meeste gevallen kan een opticien gewoon prima je ogen meten!
ik heb er nu mn 3de bril vandaan (in ong 10jaar tijd), heel tevreden over. Mn vader, zus(jes), broer(tje) zitten daar ook en ook nooit problemen gehad! ik vind dat ze vnl ook hele goeie service hebben als je terug gaat met iets, bv kapotte neusvleugel, werd bij mij gratis andere opgezet!
Mijn man is er ook heel tevreden over. Hij ging eerst altijd naar een speciale brillenwinkel, en nu dus naar de pearle en hij vind het evengoed. De lenzen zelfs beter.
Geen ervaring met Pearle, m'n zus werkt al jááren bij de Hans Anders dus als we ergens naartoe gaan is het daarheen. Kan je ook gratis laten meten trouwens hoor.
Ik vind pearle beter dan hans anders. Ik heb een hele hoge sterkte (-13) en dan moet het wel echt goed zijn. Vond dat pearle het goed deed. Maar misschien ligt het wel ook aan wie het doet. Je kunt vragen of ze een erkende opleiding hebben gevolgd of alleen een interne opleiding hebben gehad.
In Meppel ging ik altijd naar Eyewish maar hier hebben ze die niet. Ben bij Pearl geweest en die hoort bij Eyewish dus ze zeiden lenzen zijn hetzelfde alleen andere verpakking. Omdat ik vele lenzen heb geprobeerd en die van Eyewish goed waren ben ik blij dat ik dezelfde nu bij Pearl heb. Ben nu 2 keer bij Pearl geweest en hebben me goed geholpen. Elke winkel is natuurlijk anders en iedereen heeft andere eisen. Ik zou gewoon een kijkje nemen.
Ik zit met lenzen en bril bij pearl en ben erg tevreden. Bij ons nemen ze echt de tijd en leggen alles erg goed uit. Je kunt altijd een meting doen toch...