wel of niet naar pearle...

Discussion in 'De lounge' started by toefje, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Mijn man koopt altijd zijn brillen bij Pearle. Door zijn werk sneuvelt er wel eens een bril, dus hij komt er regelmatig. Hij neemt wel altijd een merkbril en niet uit hun eigen collectie.
    Mijn schoonmoeder heeft een behoorlijk oogafwijking en koopt ook altijd haar brillen daar. De medewerker van die Pearle winkel werkt ook op de afdeling voor oogafwijkingen in het ziekenhuis, dus dat zit wel goed.

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

je hebt mensen die oogmetingen doen en mbo geschoold zijn, maar ook die hbo geschoold zijn.
    Ik ga altijd naar een opticien die hbo geschoold is omdat ik oogproblemen heb (autoimmuumziekte is op mijn oog geslagen en ik heb ook staar op een oog). Ik draag lensen. Mijn bril die ik weinig draag maar wel ernaast nodig heb, heb ik bij pearl gekocht.
    ik was voor 99 euro klaar incl glazen. Ik ben duurdere brillen gewend en deze zit niet zo lekker, maar voor erbij prima. dus zou wel voor een luxere bril gaan als je hele dagen draag.
    Maar bij gewone brillenwinkels hebben ze ook goedkopere glazen.
    misschien gewoon overal eens kijken.

3. toefje

toefje Niet meer actief

bedankt allemaal!
    Ik ga morgen met mijn man naar Groningen en ga daar even rond snuffelen. iedereen onwijs bedankt

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Mijn man heeft zijn bril bij pearle in hoogezand gehaald, superservice. Man wist na 3 weken nog zo hoe we heten:D

in groningen vind ik ze erg laks. Vorig bril van man 4 keer heen gegaan
    1e x terug: hadden ze glas laten vallen in de slijper...
    2e x terug: glas er niet goed vast ingezet.. weer stuk....
    3e x beschadigde bril wouden ze retour geven... hij was nog niet eens mee geweest...
    4e x na 2 maanden bladderde het montuur... (lag aan montuur)

en we moesten steeds zelf bellen om te vragen waar het bleef, zeiden ze dat ie er was... ga je heen, is ie er niet.... niet eens besteld... want hij was al geleverd... :$JA DIE HEBBEN JULLIE STUK GEMAAKT.....grrrrrr

Hebben echt op onze strepen moeten staan om geld terug te krijgen.... 4 maanden wachten op een bril en hem dan 2 maanden thuis hebben.. we hadden een verzekering afgesloten en daar gingen ze het wel op verhalen.. dacht het niet he...

vervolgens dus naar hoogezand en in 1 keer goed! Zijn goed opgeleid daar, hadden al goeie verhalen gehoord.

Share This Page