Wij hebben na lang twijfelen zaterdag een philips airfryer gekocht, was nog niet zo makkelijk want de xl was echt overal uitverkocht. Twijfelde lang erover want is toch een heel bedrag maar had nog geld van verjaardag dus leek het mij een goede investering. Gelijk uitgeprobeerd met friet( lidl eigen merk) en ging perfect, frikandellen (jumbo eigen merk) ging ook goed. bleven wat bleek maar smaak was lekker. Zondag ochtend pistoletjes en dit ging ook super. 200 gr en met 4 min klaar. Savonds drumsticks. werden ontzettend lekker en ging ook erg makkelijk 10 min 200 en 10 min 150 gr. MAAR wat ik dus wel minder vond is dat het erg aan het frituurmandje gaat zitten. Wij hebben geen vaatwasser en moest met een sponsje toch best wel schrobben. de pan eronder lag het vet in en dat was nog wel makkelijk af te wassen. ook omdat ik dit direct gedaan had. maar wilde er direct krieltjes achteraan in bakken maar heb dus toch tussendoor het mandje en de pan afgewassen bang dat ik hem anders niet meer schoon kreeg. Nu had ik gelezen dat je er ook bak papier onderin kunt leggen in het mandje, dan houd je natuurlijk wel het vet in de pan maar koekt het niet meer zo aan het mandje. Maar worden je produckten dan nog wel lekker bruin als het op bakpapier ligt? Zijn er hier mensen die dat gebruiken. En wat maken jullie allemaal in de airfyer? en wat is absoluut geen succes en waarom? Oja nog een laatste ik maak na het gebruik ook het verwarmingselement schoon door een vochtig doekje er langs te halen, merkte na de drumsticks dat daar ook wat bruine ingebranden vetspetters op zaten. kan dit kwaad? houd het denk niet tegen.
super ding he? al kan ik nog niet veel zeggen want hebben hem net 2 dagen. heb jij de xl of de gewone?
de xl zijn namelijk met zijn 5en wij hebben hem nu een week. Al een keer frietjes gemaakt en frikandellen en een keer aardappelschijfjes. Van de week een keer appelflapjes maken.
Ik zou t gewoon proberen met bakpapier. Wat betreft het bovenelement, ik heb begrepen dat de machine soms wat kan gaan roken door aangebakken resten. Er schijnt een mandje leverbaar te zijn waar aan de bovenkant een dekseltje zit, dan spat er niets op dat element. Maar die is alleen nog in Honk Kong leverbaar ofzo. Dus nog even geduld. Heb tot nu toe afbakbroodjes, patat, frikandel en een zacht eitje erin gemaakt (sinds gisteren in huis). Ik ga straks aan de slag met cakejes.
Wij hebben hem gisteren gekocht en ben ook benieuwd naar recepten. Gisterenavond meteen braadworst gebakken, binnen 10 min. klaar en nog lekker ook! Alleen rookte hij wel veel, volgende keer onder de afzuigkap zetten of anders gaat ie naar de schuur. Binnenkort wil ik een tosti gaan maken. Heb je voor de cake een ander blik gebruikt of gewoon in papieren vormpjes? Nog iemand recept ideeën?
Wij hebben hem al een tijdje, maar maken er eerlijk gezegd alleen dingen in die we normaal gesproken in de frituur zouden doen. Voor andere dingen gebruiken we gewoon de oven. Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom je daar pistoletjes in zou doen. Of zijn ze dan een heel stuk lekkerder dan in de oven?
Ik ga even mee lezen, geen friteuse, gebruiken de oven, maar denken wel om een airfryer aan te schaffen. Ik ben benieuwd naar tips en recepten.
Volgens mij gaat het sneller in de airfryer dan in de oven. Maar heb het ook nog niet geprobeerd. Wij zijn van plan om vant weekend friet te bakken. De laatste weken in de oven gedaan maar dat vind ik niet lekker. Als je hem nu bij de mediamarkt koopt krijg je 17% korting.
Ik maak er ook alleen maar aardappeltjes en friet in eigenlijk. Wist eigenlijk niet dat je ook allemaal andere dingen kon maken
Ik heb een vrij innige relatie met mijn Airfryer Ben echt dol op dat ding en heb al 3 mensen zo ver gekregen dat ze er ook eentje hebben gekocht LOL (zou eigenlijk aandelen moeten eisen bij Philips ) Ik hou ook bij van de dingen die we eten wat de baktijden zijn, want het klopt niet altijd met wat er op de verpakking staat. Tot nu toe: Baktijden van de Philips Airfryer - Plazilla.com
Wij zijn ook van plan er 1 aan te schaffen. Ik kijk er van op wat jullie er in maken. Zijn er ook nadelen? Of dingen die tegenvallen? De reviews die ik las zijn erg goed. En welk type is het beste? Is de xl een aanrader? Want ik vind het best een duur ding
1 dingetje: in het begin moest ik heel erg wennen aan het lawaai-niveau van dat ding. Maar inmiddels hoor ik hem eigenlijk niet eens meer...
Ik wil hem ook graag maar voor een gezin met 3 personen is die kleine dan ook genoeg of is het altijd beter om de XL te kopen?
De eerste keer omschreef ik het als een vliegtuig dat stond op te stijgen in de keuken Maar inmiddels ben ik er zo aan gewend dat het gewoon achtergrondruis is geworden, het stoort me totaal niet meer
Oei daar schrik ik dus wel van terug. Ik kan ook slecht tegen geluiden hoor. Nog maar even goed de voor- en nadelen afwegen dan
Wij hebben hem ook (niet de XL versie) al meer dan een jaar en zijn er echt blij mee! Groot zat voor (nu nog) z'n drietjes. Al gebruiken wij 'm alleen als vervanger van een frituurpan. De zakken verse patat uit de koeling van de Lidl worden er erg lekker in en qua snacks nemen we die van Mora. Bij véél snacks van Mora staat er een airfryer teken op de verpakking en een aparte bereidingstijd daarvoor. Vooral de Oven frikandellen worden echt super lekker! Maar let wel, niet bij alle verpakkingen snacks staat dat ze in de airfryer kunnen, maar wel veel.
Ik weet niet waar je woont maar als je in omgeving Rotterdam woont mag je best een keer komen proberen hoor Ik ben zelf ook erg gevoelig voor geluid en schrok er dus ook best van, maar hier was het vooral het onverwachte ervan. Nu ik weet hoe luid het is heb ik er geen last meer van.