zal ik nu weer een test doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wijffie21, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    hi meiden, ik ben nu 9 dagen over tijd en toch echt wel last van heel wat zwangerschap symptomen. Ben gister bij mn ha geweest ook daar weer nega getest. Het was NIET met ochtendurine en dat raadde ze me wel aan. Alleen zeggen alle testen dat het niet uit moet maken op welk moment van de dag je test. Ik heb vandaag nog maar 1 keer geplast en nog niets gedronken (ben misselijk krijg dr niets in) zal ik nu toch nog een testje doen of zou het geen zin hebben en nog een paar dagen afwachten? Hebben jullie misschien toch een betere ervaring met s'morgens testen? Please help me..

2. happymama

happymama Niet meer actief

je kan t natuurlijk wel proberen.
    maar ik lees ook wel es bij meiden die pas na 20 weken posi testen .
    miss een bloed test?

3. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    20 weken :confused: Zou de nest nu ineens posi kunnen zijn als ik gister nog 2 keer nega heb getest?

4. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    haha nest is uiteraard test :)

5. happymama

happymama Niet meer actief

t zou kunnen maar ik zelf denk dat de kans klein is zou de ha bellen en zeg hoe je je voelt en dat je graag een bloedtest wil.
    en jah heb op deze site wel es ergens gelezen dat een test het wel es ooit niet doet dat je teweinig hcg hormoon hebt

6. Zou het gewoon proberen ;)

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    je moet er wel rekening mee houden dat HCG een paar dagen nodig heeft om te verdubbelen...dat is volgens mij 1 of 2 dagen. als je bij de ha nega hebt getest, zou ik eerder morgenochtend of overmorgenochtend nog een testje doen.....

En als je maar nega blijft testen zou ik de ha ook om een bloedtest vragen

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hey Wijffie!

Ik persoonlijk zo nog een paar dagen wachten.... maar ik begrijp dat dat erg moeilijk kan zijn. Voor mij is wachten niet moeilijk meer... ik ben 21 dagen over tijd en heb inmiddels genoeg negatieve testen gehad. Ik ben van plan om volgende week te testen en dan ook naar de huisarts te gaan.

Succes!

Groetjes Cynthia

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind het ook zonde van het geld als je gisteren nog negatief getest hebt. Ik zal een paar dagen wachten en dan weer testen.
    Ik neem aan dat je al langere tijd pil loos door het leven gaat en een regelmatige cyclus hebt

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    mijn gezonde verstand zegt dat je beter heel even kunt wachten...maar toen ik zelf in zo'n situatie zat (een heeeeele lichte test) heb ik de volgende dag in de middag weer een gedaan...

Je moet alleen wel bedenken dat ie wel weer negatief zou kunnen zijn...en of je jezelf daar niet alleen maar heel erg gek mee maakt!

Deel Deze Pagina