6 dagen positieve ovulatietest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by tanja8, Oct 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Gister was dag 6 dat ik een dik positieve ovulatietest heb :( nu zijn ze op dus ik weet niet hoe het nu is. Eergister wel goed slijm gehad.
    Vorige maand was het 2 dagen dik positief en verder heel licht.
    Ik heb ook al 2 dagen menstruatiekramp weet iemand hoe dit komt?
    is het normaal dat je 6 dagen positief test?
    Mn vorige menstruatie duurde maar 3 dagen en kwam heel moeilijk op gang.
    kan het zijn dat mn eitje moeite had met loskomen? haha ik weet het niet! iemand een idee?bedankt alvast!

groetjes! :D

2. Niet meer actief

meis, wat voor tests heb je gebruikt?

Want al 6 dagen positief is niet de bedoeling....
    een dag, soms 2, maar 6....

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    meestal heb je als je begint met ovulatietesten een dag een negatieve, geen of bijna geen 2e streep, dan een dag of 2 wel een 2e streep erbij, maar heel licht, en dan dag 3-4-5 een echt duidelijke (of bijna duidelijke) streep waarna ie vervolgens weer licht wordt...

je spreekt eigenlijk pas echt van een duidelijke ovulatietest asl je 2e streepje net zo donker cq donkerder is als de controle streep is, of als je streepje bijna net zo donker is omdat je je echte piek die misschien wel snacht is geweest gemist hebt..

dus ja heb je echt 6 volle dagen een vet positieve teste gehad waarbij je 2e streepje donkerder is geweest dan je controle streep kun je er 2 dingen uit opmaken, of je hebt te maken met een dubbele eisprong ( 2e eisprong volgt meestal een paar dagen na je 1e) of je bent zwanger want dat heb ik hier heel vaak gelezen dat ie dan ook positief aangeeft, al mag je ene ovu test niet gebruiken als zw test..

maar goed wat ik al zei waren alle 6 de streepjes echt vet positief?

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik gebruik de test van de site, niet de midstream maar die andere dunne dingetjes.
    Ik vond het ook wel raar ja!
    Ik las ook laatst dat je ook positief test kan testen met een ovulatietest als je zwanger bent..lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar ja het schoot wel door mn hoofd.

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ja ze waren echt allemaal even positief en zeker zo donker als het controle steepje..

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zowieso zul je dan nu nog zeker niet kunne testen op zwangerschap maar ja het gebeurt zo vaak dat een vrouw een 2e eisprong heeft dat het maar zo zou kunnen dat dat bij jou ok het geval is geweest, asl je al een 2 eisprogn hebt volgt ie een dag of 2-3 na je "normale"eisprong dus dat is dan heel goed mogelijk...

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had die van clear blue met een smily als je vruchtbaar bent,
    nou makkelijker kan niet.
    Ik had ook een late positieve test, dus was al met de 2e test begonnen.
    Ik had geloofik 7 staafjes per test, en volgens mij het 8e of 9e staafje was positief.

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    hoi dat van die positieve ovulatie test bij zwangerschap klop hoor...net voor de zekerheid nog effe geprobeerd ;) ...en hij was echt positief smiley CB. maar van die tweede eisprong is ook mogelijk dus wel lastig hoor!kan je niet vast testen?

9. Cindy70

Cindy70 Lid

Sep 28, 2006
    28
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik gebruik sinds 2dgn ook de midstream testen van deze site.
    Bij mij kleurden de vakjes eerst roze en toen 2 roze strepen.
    Het controle streepje was wel iets donkerder maar moet dan ook volgens mijn cyclus woensdag pas een eisprong hebben.
    Heb inmiddels ook al wat krampjes en cervixslijm(klinkt vies hé! :) ).
    Ben vanaf zaterdag xtra gaan klussen voor de zekerheid! ;)
    Groetjes en klusze!
    Cindy

10. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik weet niet of het zin heeft om nu al te testen want ik kan pas over 11 dagen testen.
    We hebben in iedergeval veel geklust! haha

maar ik had een paar dagen geleden goed rekbaar slijm... en vanmorgen weer... ik begrijp het niet hoor!
    nou ja ik w8 maar af:)

11. Niet meer actief

als je rekbaar slijm hebt, zou je nu in je vruchtbare periode zitten, lijkt mij. Dus net zolang door klussen tot je witte afscheiding krijgt... ;)

Share This Page