testen nog de moeite waard??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariisska, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Hallo,

een up-date van mijn kant,
    ik ben nog steeds niet ongesteld,
    gisteren urine ingeleverd bij de huisarts en heb een lichte ontsteking, maar niet genoeg om iets voor te geven? kun je daardoor krijgen dat er geen menstruatie op gang komt?
    verder heb ik een sterke pijnstiller voor de steken aan de linker zijkant, tussen onderbuik en lies gekregen.

Maar doordat ik nog steeds niet ongesteld ben, en naja 15 augustus is die echo bij de gynacoloog om te kijken "wat er mis is". dit was bedoeld omdat ik om de 2 weken een menstruatie had, en nu dus de laatste op 05-07.

dus nu vraag ik me af, is het de moeite waard om nog een keer te testen?

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik had als ik jou was toch nog een test gedaan met ochtend urine.....Gewoon voor de zekerheid zou ik bijna zeggen....maar als je wel hcg hormoon in je lichaam hebt en de test dus positief is zou je toch wel zwanger zijn...

Laat je nog weten wat de uitkomst van je test is geworden??

3. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Ik ga a.s. zondagochtend de test doen, dan zal ik weer een berichtje ervoor plaatsen :)

4. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Test was negatief
    ben dus Echt NIET zwanger..

maar nog steeds niet ongesteld,
    nu donderdag de echo afwachten wat er dan wel is, daar is voor bedoelt. voel me alleen erg beroerd van die heftige pijn medicatie.

zal blij zijn als het donderdag is

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hey Mariisska.....

Ookal heb je gisteren weer een negatieve test gehad, ken er zat vrouwen die de eerste 8 weken negatief hebben getest.... Dat wil dus niet zeggen dat je NIET zwanger kunt zijn, maar gewoonweg te weinig HCG hormoon aan maakt.

Zo is mijn oma 6 maanden lang gewoon ongi geweest en ookal 6 maanden zwanger te zijn,
    Was een vriendin van mij 8 weken zwanger met negatieve bloedtesten en zwangerschaptesten...
    En ben ik 9 weken zwanger geweest en ongi en nega testen totdat ik een miskraam kreeg.....

Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
    Hoop donderdag op zo'n mooie echo voor je dat er toch wel een klein wondertje te zien zal zijn..
    Ben benieuwd na je echo...

Liefs Stefanie

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Mariisska,

Wat vervelend al die onzekerheid! Sterkte met afwachten.

Liefs Secretangel

7. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord
    Vorig jaar was ik ook zwanger en toen teste ik met 5 weken positief, dus ik heb voor nu echt mijn hoop daarop laten varen, het enige wat nog zo is, is dat ik niet ongesteld ben of word,verder heb ik het de hele tijd warm, en krijg sterke pijnstillers voor de pijn in mijn onderbuik omdat ik er amper van kon lopen door de pijn,
    Ik ben ook erg benieuwd na me echo.
    ik vind het ook eng
    ben bang dat ze niets zullen vinden, en dat ik dan nog niets opschiet.

mijn vriend zegt ook ben je niet zwanger? maarja dan denk ik aan die negatesten en dan gaat me hoop.

Ik laat het je weten wat er donderdag uit is gekomen!

liefs Mariska

8. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord

bedankt, kan bijna niet meer wachten op die echo omdat ik me steeds zo beroerd voel ondanks de pijnmedicatie

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Als het zo'n pijn doet en je je beroerd voelt door de medicatie dan duurt donderdag nog wel heel lang. Balen dat het niet eerder kan. Dubbel is het dan, aan de ene kant wil je dat ze iets vinden omdat je dan weet wat er is. Maar als ze wel iets vinden is dat natuurlijk ook niet altijd fijn. Ik hoop dat er meer duidelijkheid voor je komt donderdag.

Liefs Secretangel

10. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    Emmeloord

Ja klopt duurt ook zeker lang, probeer me zelf beetje af te leiden met de gtst box seizoen 5, net beetje schoongemaakt en beetje wandelen met de honden.

Ze kunnen beter iets vinden dan niets want dan weet je nog niet waar het van is.
    maar ik wacht het af.:)

weet wel dat er een lichte ontsteking in de urine zat, maar om daar nou niet ongesteld door te worden leek mij sterk, vooral ook omdat het te weinig voor medicatie was.

Liefs Mariska

11. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Weet je inmiddels al meer Mariska? En ben je al van de pijn af? Ik hoop het voor je.

Deel Deze Pagina