wat denken jullie zit er weer een eisprong aan te komen of kan dit nog hcg zijn van de miskraam? ben nu 8 dagen na de miskraam dus zou over 4 dagen de eisprong evt kunnen verwachten als alles loopt zoals het hoort... foto binnen 5 minuten genomen
Wat erg van je miskraam.. Hij moet echt nog veel donkerder. Het kan zijn dat je altijd wat meer hormoon hebt, en daardoor deze streepjes krijgt. Het kan ook zijn dat je eisprong eraan komt en dat ze de komende dagen donkerder gaan worden. Dus nog even doortesten succes. Ik hoop op wat meer geluk in de volgende ronde.
Kan heel goed. Ik heb vorige week een miskraam gehad en vandaag een controle echo. De verloskundige zei dat er al eitjes klaar lagen en mijn lichaam bezig was om te ovuleren.
wat jammer van de miskraam, sterkte. Deze streep is idd nog niet positief genoeg. Gezien je zelf aangeeft dat het nog 4 dagen duurt zou ik morgen weer verder testen en bij dag 3/4 twee keer op een dag zodat je m niet kunt missen. Overigens wel snel 8 dagen na je miskraam. Dan zou je dus geen een menstruatie hebben gehad? Hopelijk is het snel weer raak.