help, ik krijg mijn werk niet af!!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door juenco, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden!

Ik verheug me onwijs op mijn verlof (nog één weekje!!), maar er komt inmiddels wel een donkere wolk boven te hangen.

Ik krijg mijn taken en werkzaamheden niet af. Bovendien heb ik geen vervanger, ik moest het van mijn leidinggevende zélf maar regelen. Het probleem is dat ik héél veel losse taken heb, die ik dus bij héél veel mensen afzonderlijk dien weg te zetten. Niemand zit op mij te wachten en niemand heeft tijd.

Ik voel me niet serieus genomen en ik ben bang dat mijn leidinggevende me dit ook nog kwalijk gaat nemen ook :(

Tuurlijk probeer ik te denken: ze redden zich er maar mee, maar dat kan ik niet...kennen of kenden jullie dit gevoel?

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik zou zeggen, doe de belangrijke dingen en laat de rest maar wachten, bij ons liggen er ook wel eens dingen een half jaar stil. en als mensen het echt nodig hebben gaan ze het vanzelf zelf doen. je moet je echt niet gaan overwerken nu de laatste week, jammer dan, maar je hebt je best gedaan hoor. Mijn collega is ook zwanger en daar zeg ik het ook elke keer tegen, die zegt ook dat ze nog veel te veel heeft liggen, ik zou zeggen maak je er niet te druk om, komt toch vanzelf goed. op het moment dat het nodig is, gaan andere mensen het doen, of het ligt er nog als je terugkomt, en dan heeft het dus geen haast gehad. ik zou gewoon gaan genieten nu!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Het is aan jouw leidinggevende om dit te ondervangen - en dus ga je gewoon lekker met verlof over een weekje. Zij is erop aanspreekbaar en ja, wat blijft liggen, was blijkbaar niet belangrijk genoeg. Geniet van de mooie verlofweken!

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Maak anders een 'overdracht' op papier....als er dan nood aan de man is kan iemand/je leidinggevende het opzoeken Succes!! Enne laat je niet gek maken!! Jij en de beeb zijn nu even het belangrijkst!! ;)

Deel Deze Pagina