borsten groter tussen ei en ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Racegirl, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hey meiden,

Wat mij opvalt is dat mijn (.)(.) na mn eisprong en tot aan mn ongi echt veel groter zijn/lijken. Ook mn tepels zien er groter uit.
    Hebben jullie dat ook? Als ik ongi wordt is het weer over.

2. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    neen , nog niet gehad , maar een vriendin van me heeft er ook 'last' van :) dus het kan allemaal

3. Trees

Trees Niet meer actief

Heel herkenbaar. Heb het ook. Gezien het bescheiden formaat van mijn cupje ben ik er altijd zeer happy mee :D

4. kira1985

kira1985 Niet meer actief

JA dat is mij ook opgevallen ik dacht al ben ik nou gek of lijken mijn boobs groter

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik herken dit ook... Hoopte vorige keer op een zwangerschap, maar helaas...
    En idd. vind het ook helemaal niet erg ;)

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ook ik heb dit!
    Echt sinds het stoppen met de pil.
    Al had ik dit denk de eerste rondes nog niet, denk dat toen die pil troep in mn lijf nog zat.
    Enne ik vind het zeker niet erg om die (bijna) 2 weken wat groter te lopen hihihi

7. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    Ik heb het ook hihi :)

8. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

@ Tessa8,

Ik had het idd de eerste 3 rondes ook niet tenminste toen is het me niet opgevallen. Het valt me nu de laatste 4 rondes pas op. Heeft waarschijnlijk idd met de pil te maken.

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja hier ook, groter maar ook gevoeliger. soort spierpijn gevoel zeg maar vooral aan zijkant. helaas zakken ze na ongi weer in en zijn ze minder vol..... :(

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Dit heb ik ook elke maand gehad...

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
  12. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ja ik heb dat ook , en ze worden zeker een cupmaat groter !

Helemaal niet erg ...:)
    Maar ze zijn dan ook een stuk gevoeliger

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Bij mij is dit oo het geval, de eerste rondes na het stoppen nog niet, maar nu wel....

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor hier ook, en ik vind het wle stoorend (heb van mezelf al hele grote) en dan ook vooral die gevoeligheid. moet er dan echtn iet tegneaankomen dan schiet het aan alle kanten erin e ndat doet echt mega zeer lijkt een beetje op naalden. au au au

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja hier ook, zeker zo ongeveer de eerste 4 maanden niet..
    En nu elke ronde wel.
    Ik denk ook echt dat het met de pil te maken had dat je daar geen 'last' van had.

16. missmoon

missmoon Lid

7 jan 2009
    9
    0
    0
    kinderleidster
    hoofddorp
    sinds ik gestopt ben met de pil heb ik voor mijn ong veel grotere borsten en ze zijn ook erg gevoelig. als ik ong ben geweest zijn ze weer normaal...

17. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    ja dit is mij de laatste paar maanden ook opgevallen...de eerste keer dacht ik dat ik zwanger was maar helaas....
    wel gek want ik heb het zomaar ineens uit het niets nu elke maand weer...ook zon pijn gevoel alsof ze te ver opgeblazen zijn.... :)

18. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb het ook nu ik gestopt ben met de pil.
    Een paar dagen in de ontrekkingsbloeding waren ze ineens HUGE en nu de bloeding bijna afgelopen is ook nog (ze passen haast niet meer in mijn bh en pruilen er een stuk boven uit!

Mijn man vind dat helemaal niet erg!
    Maar omdat de bloeding nu bijna over is vraag ik me wel af wat het nu betekend (een aankomend ei of iets?)

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik dacht de eerste keer ook dat ik zwanger was omdat het bij de verschijnselen hoort, maar vanaf mijn ovulatie tot mijn NOD heb ik er last van (last in de zin dat het mega pijnlijk is en dat mijn vriend me niet stevig kan knuffelen omdat ik dan au au roep.), qua stevigheid/grootte ben ik er niet ontevreden over en mijn vriend ook niet, alleen jammer dat hij er niet van kan genieten haha

20. Hier ook altijd een stuk grotere borsten maar ze zijn ook nog eens onwijs pijnlijk.. kan er niet op liggen en niet rennen.. maar heb dan ook een hoge progesteronwaarde.. da's de boosdoener ervan ;)

Deel Deze Pagina