Hayy, ik snap even helemaal niks meer van mijn cyclus. Na de 2e curretage op 12 februari ben ik 6 maart weer ongesteld geworden. Gewoon 6 dagen zoals altijd. Mijn cyclus voor de zwangerschap was meestal tussen de 29 en 32. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden maar ook nog een hele lage temeratuur al de hele maand en heel onregelmatig ( 1e dag 36.1 volgende dag 36.5 daarna weer 36.2). Ik zit nu op 37 dagen en ook nog geen menstruatieklachten... ik heb niet getest vanwege mijn lage temperatuur. Wel heb ik nu ook erg veel witte vloed.. is dit mischien een beetje herkenbaar voor iemand?? Gr Carlyy
Aller eerst sterkte! En ehm ja ik heb wel meer afscheiding en ben zwanger verder nooit aan temperaturen gedaan eigenlijk
Gefeliciteerd met je zwangerschap Volgens mij met zo een lage temp als die van mij kun je biet zwanger zijn.. vorige zwangerschap was ik rond de 37 graden.. vandaag weer 36.2 dus lijkt me niet dat ik zwanger zou kunnen zijn..
Ja ik heb nog een testje liggen.. toch weer beetje bang voor een teleurstelling.. maar ik zal morgenochtend anders een testje wagen
Ik heb ook wel vaak gehoord/gelezen dat je cyclus na een miskraam erg van slag kan zijn en dat het ook best weer even kan duren voor dit weer goed zit. Succes en sterkte in elk geval!
100% negatief getest.. was wel te verwachten.. maar gewoon afwachten nu maar totdat ik ongesteld word...
Maar je hebt het nu wel uitgesloten door te testen maar verschrikkelijk zeg het wachten .. Dan wil je natuurlijk dat je zo snel mogelijk ongesteld word en dan op naar nieuwe kansen. Dikke knuf
Dat weet ik toevallig: dat kan en komt bij iedere gemiddelde vrouw wel eens voor. Maar je hoort dan wel gewoon je bloeding te krijgen. Ik ben vorige maand met deze vragen naar mijn HA geweest. Succes cjsb, erg vervelend dat wachten!
Ik dacht dat je alleen je menstruatie kreeg als je een Eisprong gehad heb want als ze niet worden ingenesteld word je pas ongesteld toch