Afgelopen zondag had ik ongesteld moeten worden. Niet geworden... En ik voel me eigenlijk al wel zwanger.. Erge honger, menstruatiepijn (daar lijkt het op) veel plassen en heel moe. Ik herken het ook van mijn 1e zwangerschap. Dus heel blij een test gedaan maar die was negatief.. Zelfs als je heel goed keek. 2 testen verder: nog steeds negatief.. En nu? Moet je dan bij de huisarts misschien een test laten doen? Tips zijn welkom!
Ja je kan een bloedtest laten doen, maar ik zou nog eventjes afwachten want misschien krijg je je menstruatie wat later ( hoop het niet voor je maarja) Groetjes, Mandy
Hoi saartje ik herken het wel, want ik had ook maandag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. Heb gisteren ochtend ook getest maar niet met ochtendurine en helaas ook negatief. Ik denk morgen weer een testje te wagen anders zondag. Wat je het beste kunt doen is een weekje afwachten in iedergeval tot je een week overtijd bent en dan nog eens testen als je weer negatief test (duim voor je dat die dan vet posi is ) langs je h.a. Teste je ook wat later positief met je vorige zwangerschap? Heel veel succes meid
Hey saartje, goed nieuws voor je hopelijk. Twee weken geleden NOD, op dag zelf week later, en nog eens een halve week later testen gedaan. Allemaal negatief... Na overleg met huisarts, die beweert dat ochtendurine toch echt het beste is, gisteren ochtend nog een test. Hoera, ZWANGER! En eigenlijk wist ik het zelf twee weken geleden al, misselijk, vreemd reageren op geurtjes, veel plassen, vage rugpijn, etc. Hoewel ik bij mijn vorige zwangerschap op NOD positief testen... Ben benieuwd naar je uitslag, duim voor je.
hoihoi, ik ben vandaag 8/9 dagen overtijd en 3 testen later, o.a eentje vandaag gedaan allemaal negatief en ik maar wachten en wachten... weet niet op ik de HA moet bellen bang dak weer afgescheept wordt met: wacht nog maar even af... Weet ook niet meer wat ik moet doen.... heb ook last van - pijnlijke en grotere tepels - vergeetachtigheid, gewoon hele normale daglijkse dingen vergeten - vandaag viel ik bijna flauw toen ik wat te hard had gefietst, nog nooit gehad!allemaal zwart vlekken voor mn ogen - erg veel witvloed(sorry ) - rommelig in mijn buik - savonds heel koud - na 4 uur komt de man met de hamer, zooo moe Mijn cyclus is altijd op tijd geweest met en zonder pil, ben in middels al maanden van de pil af ik denk zo rond de 7/8 ofzo vanaf hoe lang overtijd mag je bij de huisarts een test doen?
Ik ben ook al ruim overtijd,heb vorige week donderdag laatste test gedaan (negatief),nu vroeg ik me af,als je 's avonds veel gedronken hebt,'s nachts een paar keer eruit (naar de w.c.) en zelfs een slokje water.Dat dat ook 's ochtends een test kan beinvloeden.Urine was bijna doorzichtig. heb ook last van - grotere tepels - gevoelige (.)(.) - duizelig - erg veel witvloed (heb maandverband in,zo erg) - ander gevoel in mijn buik trekkend naar m'n onderrug - rond navel,hard gevoel en soort van steken - ben de hele dag moemoemoe. - misselijk draaierig gevoel - beter ruiken Normaal een paar dagen voor mijn ongi,dan krijg ik altijd wel een pukkel,die heb ik ook niet. @Joop, welk merk testen heb jij gedaan?
Hey Mercedes, Verschillende testen. Eerste was een huismerk etos, volgende twee kruidvat, die gekke met pipet. De positieve was een clear blue. Maar buiten alle testen om wist ik het al, hoewel ik me totaal anders voel dan bij vorige zwangerschap. Maandag heb ik een afspraak met de huisarts voor een bloedtest om zwangerschap te bevestiging. Deze week al drie keer gebeld, eerst twee weken overtijd en negatieve testen wat moet ik doen? Advies was volgende ochtend een nieuwe test, gebeld met goede nieuws. Daarna zelf nog eens gebeld met verzoek om een afspraak... Werd totaal niet afgescheept, juist heel vriendelijk en correct opgevangen. Maar om je even moed in te spreken, heb op internet al veel gelezen over negatieve testen en toch zwanger zijn... En vooral geduld hebben en enkele dagen later nog eens testen. laat je horen als je iets weet? succes
hallo ik ben 12 dagen overtijd 6 negatieven testen en van de HA moest ik maar af wacht wat moet ik hier mee? ik ben bang als ik nog een test ga doen dat ik weer teleurstelling krijg... wie kan me helpen Groetjes Tessa
hallo, nou ik heb de hoop opgegeven, had de huisarts gebeld en die assistent zei dat het wel een jaar max kan duren om mn menstruatie te krijgen terwijl ik al maanden gewoon op tijd ben sjonge jonge, wat een raar gedoe zeg! maar de kans is denk ik klein dat er nu nog een positieve test uit komt toch? Damn dat ik dan maar ongesteld wordt. want dit is niks
@booboo: ben je al lang gestopt met de pil? Want als dat zo is, zou het heus niet zomaar een jaar kunnen duren. Ik zou me niet zo laten afschepen hoor.
@t suus1983 Ik ben al 6/7 maanden van de pil af en werd gewoon normaal ongi elke maand op tijd...maar wel nog veilig vrijen sinds augustus zijn we het aan het proberen
Dat klinkt hoopgevend, ik heb de eerste keer (dag voor Nod)getest met een matcare cassette,dacht heel vaag lijntje te zien,maar ik had te veel urine gebruikt (6 ipv 4 druppels)Vorige week donderdag een test van de kruidvat (2 voor 5 euro)maar helemaal negatief. Heb nu al een geruime week niet meer getest,wil wachten tot 1 november.Dan zou ie toch wel positief moeten zijn als het zo is.Bij mijn eerste zwangerschap,deed ik de eerste test meteen positief,wist niet hoever ik was tijdens echo (dag na de test) bleek ik al ruim 8 weken te zijn.Dus even afwachten. Ik laat het zeker horen. groetjes.
ik heb ook nog steeds negatieve testen... maar ik heb een goede arts endus bloedtest en maandag evt doorverwijzing naar gyno... dus niet laten afschepen!
Nou bloedtest was om evt onsteking uit te sluiten en maandag wederom urine test voor zwangerschap en zo niet dan mag de gyno verder kijken... en weet niet wat gyno doet, zal wel echo inwendig worden, denk ik? Daarbij gezegd dat ik flinke buikklachten heb en mijn dokter het niet voor 100% vertrouwd
Hallo dames, Zie dat er hier ook niet veel verandert is. Ik heb de gyn gebeld,ik heb een afspraak voor 18-11 gekregen.Is nog ver weg,maarja kijken wat hij hierover zegt. De assistent zei me wel nog, dat de ene test voor de andere is.Wat ik hiermee moet.pfff