wel of niet ongi.?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hallo allemaal.

ik heb even een vraag.
    ik ben van 9 tot 15 juli ongi geweest..

nu heb ik 2 weken geleden rose slijmdraadjes met afvegen gehad.. verder nikss. vorig week had ik op een dag rose op mijn wc papier.. d8 he dat is me ongi. maar daarna was het weer weg en die dag erna had k opeens een rode met bruinige vlek in mijn onderbroek.. maar daarna ook ongi weer weg.. eergister had ik smiddags tot savonds ook beetje bloed met afvegen.. d8 ook weer dat dat gewoon mijn ongi was maar was daarna weer weg.. en gister avond had ik ook gewoon echt ongi.. gewoon rood maar dat is gister avond mischien 5 uurtjes geduurd.. en nu s het ook weer weg.. wat kan dat zijn>? en ben ik nu dan wel of niet ongi geweest.

Voel me verder goed alleen wel die ongi buikpijn soms

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    niemand die me kan helpen?

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschien dat je beter eens langs de huisarts kan gaan. Wil je niet bang maken maar het lijkt mij niet zo best ;)

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou weet je wat het is.. ik ben vorig jaar 4 okt gestop met de pil.. en toen had ik altijd cyclussen van rond de 30/33 dagn.. maar de Maanden Mei, Juni Augustus ben ik helemaal niet ongi geweest..en nu dan alleen wat ik hierboven schreef verder niksss heb daarvoor wel 4 jaar de pil geslik.. maar goed..

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik zou dan zeker even gaan beter voor niks. Alas dat er echt iets is. Succes

Deel Deze Pagina