Hoi alle, Ik heb een vraag, ik heb nu al sinds maart geen ongesteldheid gehad. In februari heb ik 3 dagen wat bloed verloren, te vergelijken als een einde van een ongesteldheid. Ik heb al verschillende zwangerschaptesten gedaan en allemaal negatief, dus ik denk telkens dan zal het wel mijn PCOS zijn... Maar ga nu toch echt wel twijfelen, want duurt nu wel erg lang voordat er een ongie doorbreekt. Echt klachten heb ik niet... ja opgeblazen gevoel, maar ja laatste weken heb ik ook wel een erg moeilijke stoelgang wat ik normaal ook niet heb. Echt overdreven moe ben ik niet. Gevoelige borsten nee niet anders dan normaal. Wat denken jullie na aanleiding van dit verhaal of heeft iemand iets vergelijkens zelf meegemaakt? Maakt me allemaal wel onzeker zo. En ook belangrijk misschien gebruik geen anticonceptie.
Het probleem is dat alleen een test je verder helpt. Of een echo. Op je gevoel kun je beter niet afgaan. Uiteraard zijn er vrouwen met een voorgevoel, maar het is -zoals we heel vaak lezen en ik ook uit eigen ervaring maar al te goed weet- heel goed mogelijk dat je lichaam gewoon trucs met je uithaalt. Kwalen, zwanger voelen, maar ondertussen teleurstellen Wat betreft je kwalen kan het heel goed zijn dat je opgeblazen gevoel direct samenhangt met het feit dat je menstruatie niet doorzet. Hoe je het ook went of keert, je lichaam is aan het werk en het "loopt niet". Een moeilijke stoelgang kan ook een andere oorzaak hebben. Hoe lang blijft je menstruatie uit en hoe verhoudt dit zich tot vorige cycli? EDIT: Ik lees dat het 3 februari voor het laatst was. Hoe was het daarvoor?
heb wel 1x gehad dat het 3 maanden duurden voor er wat door kwam maar die zijn intussen ook verstreken....
Met een bloedtest weet je misschien al iets meer. Misschien dat hij/ zij je verder stuurt voor een echo om te zien of alles ok is in de bm. Want dit is natuurlijk wel een heel lange periode en heel soms durft het gebeuren dat je gewoon met urine niet positief test, heb ik al wel eens gelezen op het forum. Wil je zeker geen valse hoop geven maar het is nu toch belangrijk dat je het even laat uitzoeken. Super veel succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
al is het niet zo, is niet erg maar maakt mij nu meer onzeker.... Gewoon omdat zolang duurt allemaal. Ik ga eens kijken of ik er morgen ochtend nog tussen kom bij de huisarts...