Even mijn hart luchten, anders explodeer ik nog van de spanning. Ben vandaag 4 dagen over tijd en heb voor mijzelf besloten, als ik vanmiddag nog niet ongesteld ben (dat word ik altijd in de middag) dat ik nog snel even een testje ga kopen. Het zou in elk geval een hoop klachten verklaren en natuurlijk ook fantastisch zijn, maar ook heel spannend. Mijn vorige zwangerschap was de 1e in tien jaar en eindigde in een vroege miskraam dus ik vind het nu vooral heel spannend. Maar wie weet....
Iedereen bedankt voor 't duimen, dat heeft vast heel goed geholpen. Ik heb vanmiddag een testje gedaan en super positief! Dus heel blij, maar ook heel bezorgd. En nu maar hopen dat deze uk stevig blijft zitten!
Klachten begonnen achteraf vlak na de eisprong. Enorme toename van eczeem en allergie, last van obstipatie terwijl ik normaliter vrij vlug diarree heb, misselijk, metaalsmaak en enorm last van maagzuur. Verder steekjes in mijn lies en een vervelend, hinderlijk gevoel in mijn onderrug. Had het op zich niet zo bij elkaar opgeteld, maar valt nu allemaal op z'n plekje.