mijn kaartje doet raar deze maand.. kijk maar eens in mijn albu.. de eerste 3 zijn van deze maand...ik dacht dat ik mijn ei al lang had gehad omdat ik dus omstreeks de 17e per ongeluk uit bed was gestapt en daarna pas ging tempen.. dus ik dach ik trek daar 1 vanaf.. dan heb ik de 14e mijn ei gehad.. bla bla bla maarrrrr nu had ik afgelopen dagnen veel slijmverlies.. en zie mijn kaartje? ik heb opeens mijn ei zondag gehad.... ik heb gisteren geklust.. dat is al te laat dan he?
de lijn is gestippeld he? dat betekend dat FF niet zeker is van het tijdstip van eisprong. Ik zou hem zelf nog wat eerder zetten. Het kan zijn dat FF hem nog gaat verplaatsen hoor.
hoezo snel? omdat de zwemmers van mijn mannetje superslecht zijn...en we zijn nu al tijd bezig.. bij mijn eerste was ik gelijk zwanger en dit is andere man die ik nu heb.. vandaar dat mijn HA ons gelijk doorstuurd omdat het erg vreemd was. en het is gebleken dus dat het niet voor niks was.. ik had het ook liever anders gezien...
hmmmm ja maar als je bij mijn andere kaartjes kijkt die zijn allemaal gestippeld.. ik dacht dat dat normaal was?
Natasja dat komt ook omdat ze geen slijm of wat anders bijhoud he.. Dagmar omdat de meeste pas na een jaar geholpen worden vandaag snel. Wel fijn dat jullie dokter zo snel heeft ingegrepen. Dan hoef je niet nog een paar maanden in onzekerheid te leven van wat het kan zijn. Wanneer krijg je de uitslag?
Ik denk het heel eerlijk gezegt haast niet hoor. Haar temp stijgt om de paar dagen met 0,1 graad. En het moet toch minimaal met 0,2 graad stijgen.
nee idd ik houd geen slijm bij ... past ie het daar ook op aan dan>? ik doe alleen mijn temp.. ik ontdekte afgelopen dagen veel slijm en dan ineens slaat FF ook op hol... dus vandaar mijn vraag.. en ja ik ben zeker erg blij dat ik snel wordt geholpen.. ik was helemaal in tranen bij de HA en die snapte het ook niet .. hij kende mijn geschiedenis ook dus vandaar.. 3 maart moeten we opnieuw zwemmers inleveren en dan horen we 12 maart wat het wordt.. bij ons was zooooo slecht dat al die vooronderzoeken niet nodig zijn.. tis zo duidelijk als wat zeg maar.. 600.000 cellen waarvan 0% snel en 14% langzaam.. 16% beweegd wel maar komt niet vooruit en 70 is dood :x en omdat ik voordat ik stopte met de pil ook aan een hele lichte pil was die anders werkte dan mijn vorige pil was het niet betrouwbaar dus ik had toen al zwanger kunnen zeg maar...
hmmm toch maar slijm bijhouden dan he.. kan dat alleen als je VIP bent? ik snap FF niet zo goed.. ik ben al blij dat ik de temp kan invullen..
Jeetje dat klinkt inderdaad als niet echt goed zaad. Ja als je je slijm bijhoud en je slijm eggwhite is of watery en je vult het in op dezelfde dag als de kruis in heb je een duidelijke kruis. Dus als je even op dag 13 en 14 eggwhite doet. En dag 21 en 22 eggwhite doet ff kijken waar hij dan de kruis zet.. En nee je hoeft geen vip er voor te zijn. Onder het vakje waar je je temp invult staat er ook slijmwaarneming.
Heb zelf een jaar getempt.. dus heb menig kaartje gezien, Die 0,2 is niet altijd nodig. Haar cyclussen zijn over het algemeen 30 dagen, dag 23 is dan aan de late kant.
Ja dat is waar. Maar dag 23 maakt het wel een goede stijging. Dagmar, hoe temp jij? Rectaal? En temp je altijd hetzelfde tijdstip voor je uit bed komt.
Het gaat om 3 dagen hogere tempjes dan de 6 dagen er voor.(voor ei) Tempen blijft iets wat van meerder dingen afhankelijk is, heb je lekker geslapen, moest je er veel uit enzenz. FF blijft een computer programma.
waar moet je zelf nu de meeste waarde aan hechten dan? je temp die omhoog gaat en blijft met 1? of overvloedig slijm en net wat natasja zegt mijn cyclus is aardig regelmatig.. dan zou het nu toch te laat zijn voor mij ei? kan het niet iets te maken hebben met innestelling? of moet dat perse rozig of bruinig zijn?
Hoe je het went of keert, dit geeft je geen 100% zekerheid. Slijm kun je meerdere keren in je cyclus tegenkomen helaas. Met innesteling hoeft er geen roze of bruin te zien zijn hoor.
Je hebt inderdaad regelmatige cyclussen, maar jou luteale fase is wel erg verschillend. De ene keer 17 en de andere keer 13 dagen. Het zou ook kunnen dat je je eisprong op dag 17 hebt gehad.