ja ik moet er sowieso snachts 1 x uit om naar wc te gaan maar dat is meestal tegen 4 uur.. ik temp meestal tegen uur of 7.. in t weekend kan t wel later zijn maar als ik dan eerder wakker ben en er nog niet uitga temp ik wel... ik was met die uitschieter ook een beetje verkouden.. kan natuurlijk ook wel wat voor verhoging zorgen lijkt me..
ja idd dat viel mij ook al op hihi... lastig he? mijn gyn zag mijn kaartjes en die zei dat t er goed uitzag.. dus ik vraag t nog weleens.. met icsi wordt je ei toch gestimuleerd? moet je toch aan hormonen enzo.. en wat betreft dag 17.. die dag ben ik uit bed gestapt en was vergeten te tempen.. ik ben toen gelijk were gaan liggen en heb toen getempt en toen had ik dus 36,2.. iets hoger dus... weet niet of dat veel invloed heeft.. volgens mij niet.. ik heb het de dag erna 2 keer gedaan. voor en na het opstaan en de temp was t zelfde
Kan uit maken idd. Mag ik je wat ongevraagd advies geven? Jullie gaan mmm in, ivf of icsi.. ik zou die thermometer lekker de kast in doen. Straks wordt alles voor je geregeld in je cyclus.
Volgens mij niet zoveel invloed nee, het verschilt per lichaam. Bij mij zakt me temp zelfs als ik eventjes wat ga doen. En over hormoon gedoe bij ICSI geen idee, heb er geen verstand van ( gelukkig ) En je hebt inderdaad gewoon een eisprong dus dat is zeker netjes. Ik weet ook niet hoe je tempt, ik vroeg het net al? ( of heb ik er met me suffe hoofd overheen gelezen )
@ natasja ja is misschien wel een idee he om die temp links te laten liggen.. heeft toch geen nut meer bij ons.. maar ik had zoiets van hoe meer kaartjes hoe beter... ik heb nu 3 maanden.. maar dat is op zich genoeg lijkt me.. ok ok.. ik stop er na deze maand wel mee je hebt gelijk hoor.. @ ikdus sorry ik had het nog niet vermeld... ik doe het onder de tong... en idd.. gelukkig maar dat je er geen ervaring mee hebt.. lijkt me doodeng maar ik heb t er graag voor over en stap er daarom vrij positief in..
Gelukkig stop je er deze maand mee. Natasja gaf inderdaad goed advies, want je hebt er toch niets meer aan.. Denk dat rectaal toch beter was geweest, maarja dat maakt nu toch niets meer uit
dank jullie wel allebie voor jullie goede reacties.. heb er zeker wat aan gehad.. en ik luister naar jullie hoor! na deze maand GEEN temp meer voor mij pfffff
nee ok.. ik bewaar ze wel gewoon en print ze uit eventueel.. ps het gaat lekker hard met jou zeg.. nog maar 4 weekjes he.. ik zag het net opeens.. wat gaat dat snel! geniet er maar lekker van!
Inderdaad en straks word alles voor je opgemeten wanneer je ei hebt en wanneer het springt, dus take it easy. Nog ff lekker genieten deze maand!
Natasja moet trouwens wel even complimenten geven hoor, wat een mooie 3D echo's. En wat ligt hij er lief bij echt hel leuk
@dagmar, ja het gaat zo snel... eerst wacht je 2 jaar en nu vliegt de tijd! @ikdus.. dank je wel! hebben echt moeite moeten doen voor dat koppie, want hij was verstopt hahahah
WOW ja idd. wat een gave fotos! kheb ff snel gekeken! wat heeerlijk straks als je dat kindje in je armen hebt dan vergeet je die 2 jaar vast wel heel erg snel.... dan wordt t echt genieten! tis je echt gegund...