Sprak mijn zus (met reisbureau) hier vandaag over. Volgens haar gaat Corendon dit helemaal niet doen maar is dit een signaal naar de overheid dat ook de reisbranche (en niet alleen KLM) ook financiele ondersteuning nodig heeft omdat als de zomervakanties niet door gaan 75% failliet zal gaan.
Vorige week besloten om onze vakantie van dit jaar te annuleren, het plan is nu om een leuk huisje te huren
Zo ziet het er wel naar uit inderdaad. Helemaal omdat Spanje aangeeft eerst open te willen gaan voor de locale bevolking qua toerisme en horeca.
Ja echt He. Hoop geld betalen en dan vliegen naar andere kant van Europa om daar mezelf weer op te sluiten. Top idee. En dan nog niks van het land zien
Klopt, of er ergens geland kan worden hangt natuurlijk af van wat er mag. Maar dat ze de boel weer willen opstarten dat is duidelijk. En er zijn natuurlijk bestemmingen waar al die tijd “gewoon” nog op gevlogen is (niet door Ryan air ) en die wellicht hun voorwaarden versoepelen
Onze vakantie naar Frankrijk hebben we geannuleerd. Nu gaan we twee weken naar een boerencamping in de caravan van m’n schoonouders (die daar het hele seizoen staat). Ze hebben privésanitair op hun eigen plek. Er toch even lekker uit zijn! Op het strand hebben we twee strandhokjes naast elkaar, dus daar zal ook genoeg ruimte zijn.
Volgens mij was gisteren of eergisteren Corendon man op tv die uitlegde dat dit wel de bedoeling was. Als ze er sneltesten kwamen die ook betrouwbaar waren. Alle mensen testen en negatief dan mogen ze het resort op. Geloof ik na 2 dagen nog een test. Al het personeel wordt ook getest en blijft op het resort logeren in kamers die normaal verhuurd worden. In het resort was dan geen 1.5 meter afstand nodig.
Klopt hij was gisteren op tv, mijn zus is er heilig van overtuigt dat ze dit niet al in juni opgezet kunnen hebben en dat het alleen is om de regerings aandacht te krijgen.
Plus is dit ook gewoon quarantaine, alleen ga je eerst naar een ander land om daar "vast" te zitten. Plus dat alle testen nog steeds iets van 30% onbetrouwbaar zijn. Ik vind het wel erg voor het personeel in die resorts.
Ik dacht eerst, hè hè, duidelijkheid!! Maar het zal mij niets verbazen als er vandaag weer zo'n wazig plan met allemaal mitsen en maren komt dat ik aan het eind waarschijnlijk denk: had dan niks gezegd
Had het idd al gelezen op de Oostenrijkse nieuwssite. Hopelijk blijven ze vanaf dan ook open Hier de link naar de officiële berichtgeving van Oostenrijk.... https://orf.at/stories/3165484/
maar dat is wat de meeste mensen die kiezen voor een all in resort toch al doen dus ik snap het wel dat het mensen aanspreekt
Dat heeft hij ook benadrukt. Ze gaan dit plan alleen doorvoeren als hij zeker weet dat de test die op dat moment op de markt zijn betrouwbaar zijn